سه چهارم وقت استانداری اصفهان صرف مدیریت منابع آبی می‌شود!

معاون امورعمرانی استانداری اصفهان گفت: اولویت استان اصفهان مشکل آب است و بیش از سه چهارم وقت ما در استانداری صرف مدیریت منابع آبی می شود.

معاون امورعمرانی استانداری اصفهان گفت: اولویت استان اصفهان مشکل آب است و بیش از سه چهارم وقت ما در استانداری صرف مدیریت منابع آبی می شود.
به گزارش ایسنا، علی مقدس زاده در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های گلپایگان و خوانسار که در هتل زاگرس خوانسار برگزارشد، اظهار کرد: در سال آبی جاری در خوشبینانه ترین حالت و بنابر اظهار مسئولان وزارت نیرو، ورودی آب پشت سد زاینده رود حدود 380 میلیون متر مکعب خواهد بود. از این میزان 325 میلیون مترمکعب نیاز آب شرب استان، 70 میلیون مترمکعب به مصرف صنعت، 30 میلیون متر مکعب نیاز محیط زیست و تبخیر است، هم چنین 60 میلیون مترمکعب نیاز مصرف آب شرب استان یزد است، بنابراین ورودی آب پشت سد زاینده رود با آن میزان آب مورد نیاز، همخوانی ندارد.
معاون امورعمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه کم آبی یک واقعیت است، گفت: یک میلیون کشاورز در استان اصفهان هستند که معیشت آنها از این طریق تامین می شود. در استانداری بیش از دو ماه و نیم زمان صرف شد که چگونه با پدیده خشکسالی سازگاری پیدا کنیم. اگر نمی توانیم برای قشر کشاورز و مردم استان آب فراهم کنیم، باید معیشت آنها را باید تامین کنیم.
مقدس زاده با بیان اینکه توسعه اقتصادی استان با رویکرد گردشگری را به عنوان یکی از محورهای فعالیت های اجرایی در نظر گرفته ایم، اظهار کرد: تمرکز اجرای تمام پروژه هایی که در جهت توسعه استان تعریف می شوند را بر پایه برنامه مالی بخش خصوصی متمرکز کرده ایم.
وی یادآورشد: بروکراسی سنگین از آسیب های شناسایی شده در استان است که سبب شده سرمایه گذاران اصفهانی قبل از اینکه به سرمایه گذاری رغبت پیدا کنند، خواهان سرمایه گذاری در استان هایی همچون شیراز، مشهد، تهران، کیش باشند، بنابراین در حال رفع بروکراسی اداری موجود هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار