بهزیستی استان اصفهان تجاوز به کودک افغان را تکذیب کرد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: خبر تجاوز سه مرد به دختر بچه شش ساله از اتباع افاغنه در خمینی شهر از سوی اورژانس اجتماعی استان اصفهان تکذیب می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: خبر تجاوز سه مرد به دختر بچه شش ساله از اتباع افاغنه در خمینی شهر از سوی اورژانس اجتماعی استان اصفهان تکذیب می‌شود.
مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تجاوز به دختر بچه‌ای در خمینی شهر توسط سه نفر و رهاسازی وی در خرابه‌ها اظهار کرد: این خبر تکذیب می‌شود و چنین موردی در خمینی شهر گزارش نشده است.
وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی استان اصفهان خبری که به نقل از اورژانس اجتماعی کشور مبنی بر این کودک آزاری و تجاور اعلام شده را تکذیب می‌کند، تصریح کرد: اورژانس اجتماعی کشور تنها یک کودک آزاری را تایید کرده است نه این خبر با این شرح ماوقع و لذا شرح این خبر چون از مستندات درستی برخوردار نیست از طرف ما هم تکذیب می شود.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: کودک آزاری طیف وسیعی دارد از یک سیلی به گوش زدن تا انواع آزارهای جسمی و جنسی شامل کودک آزاری می شود.
همچنین رضا جعفری، رییس اورژانس اجتماعی کشور نیز تکذیبیه این خبر را برای خبرگزاری ایمنا ارسال کرد. در این تکذیبیه آمده است‌"خبرهای نقل شده مبنی بر گزارش تجاوز سه نفر به کودک شش ساله افغانی رد می شود چرا که هنوز اطلاعات و شواهدی که تایید کننده خبر منتشر شده باشد به دست نیامده است و بررسی های اورژانس اجتماعی در این زمینه ادامه دارد. در عین حال حسب وظیفه ذاتی ،حمایت روانی _اجتماعی از کودک توسط مرکز فوریت‌های اجتماعی شهرستان مانند سایر موارد خشونت‌های خانگی در حال انجام است".

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار