حمله دسته جمعی به ماه عسل و یاسمین اشکی

روزنامه های جوان و صبح نو در سوگیری مشترکی به «یاسمین اشکی» و برنامه «ماه عسل» حمله کرده اند و به زعم خودشان خبر از یک برنامه از پیش تعیین شده در جهت احیای سند «2030» با حضور ياسمين اشكي و...داده اند.

روزنامه های جوان و صبح نو در سوگیری مشترکی به «یاسمین اشکی» و برنامه «ماه عسل» حمله کرده اند و به زعم خودشان خبر از یک برنامه از پیش تعیین شده در جهت احیای سند «2030» با حضور ياسمين اشكي و...داده اند.
ماجرای عکس امام (ره) در کلیپ مدرسه معین
سكانس اول: عوامل رسانه‌اي ضد انقلاب و در رأس آنها مسيح علي‌نژاد در شبكه‌هاي اجتماعي از تجاوز يك ناظم به 16دانش‌آموز در يكي از دبيرستان‌هاي تهران خبر مي‌دهند؛ فيلمي كه با موبايل گرفته شده مردي را با دستبند نشان مي‌دهد در حالي كه قاب عكسي از امام خميني(ره) در پشت سرش قرار دارد و فيلمبردار اصرار زيادي دارد كه قاب عكس امام از كادر بيرون نزند...
سكانس دوم: شبكه‌هاي اجتماعي از جمله توئيتر با داغ كردن هشتگ‌هايي اجرا نشدن سند 2030 در كشور را عامل اصلي بروز و ظهور حوادثي چون تجاوز به پسران در دبيرستان اعلام مي‌كنند. لشكر اکانت‌های فيك به كار مي‌افتند تا هشتگ metoo را از سمت غرب به ايران گسيل كنند. ..
سکانس سوم: دختر جواني كه اعلام مي‌كند در حال آموزش به كودكان ايراني در زمينه آشنايي با موضوعات جنسي (آشنايي با بدن و...) براي پيشگيري از آسيب‌هاي اخلاقي است. ياسمین مبتلا به يك بيماري خودايمني بسيار نادر است كه نشانه‌هايش شبيه ايدز است. او بيماري‌اش را ژنتيكي مطرح مي‌كند ولي اساس حرف او آموزش براي پيشگيري انتقال از طريق رابطه جنسي است...
سكانس چهارم: يك منبع آگاه اعلام مي‌كند كه ناظم مدرسه تاكنون به تجاوز به دانش‌آموزان اعتراف نكرده و گفته فقط به آنها فيلم غيراخلاقي نشان داده است. از سويي ادعاي تجاوز توسط شاكيان مطرح نشده است و هنوز مداركي براي اثبات اين اتهام به دست نيامده...
سكانس مجهول: آيا برنامه پربيننده ماه عسل آگاهانه اصلي‌ترين پازل سناريويي را تكميل كرده كه اجراي سند2030 در كشور را هدف قرار داده يا عوامل اين برنامه ناخواسته در چنين تله‌اي گرفتار آمده‌اند. اين سؤال بسيار مهمي است.
یاسمن اشکی دروغگو است و تحت فرمان آمریکایی ها
صبح نو هم در همین رابطه گفتگویی با علی کرمی (فوق‌تخصص بیوتکنولوژی و رییس بنیاد ملی سبک زندگی) داشته است:
نظر شما درباره اظهارات خانم یاسمن اشکی در برنامه ماه‌عسل چیست؟
طبق تحقیقات ما، اساسا داستان ایشان دروغ بود و ایشان اصلا بیماری ژنتیکی ندارد.
چه اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های خانم اشکی به‌دست آورده‌اید؟
اینها تیم سه نفره‌ای هستند که از آمریکا به ایران آمده‌اند و سه مؤسسه راه، قایم‌باشک و کنترل‌اس تأسیس کرده‌اند و به‌شدت مورد حمایت نشریه‌های آمریکایی هستند. به راحتی با رییس انستیتو پاستور، معاون وزیر و شخص وزیر بهداشت، جلسه خصوصی برگزار می‌کند و از طرف آن‌ها حمایت می‌شود.
در مورد کلیت این ماجرا که به نظر یک سناریوی دقیق می‌رسد، چه نظری دارید؟
به‌عنوان کسی که در حوزه پدافند زیستی و تهدیدات بیوتکنولوژی در کشور کار می‌کنم، معتقدم نقشه‌ای پشت این ماجراست و سناریویی برای این کار چیده شده است. به نظر می‌رسد این افراد پشتوانه بسیار قوی در خارج از کشور دارند و کسی از بیرون دارد به ایشان خط می‌دهد که برای تسلط بر کشورهای خاورمیانه، فرهنگ مملکت‌ها را دگرگون کند، یعنی اجرای سند توسعه پایدار! این خانم بسیار جذاب حرف می‌زد. مشخص است که کاملا آموزش داده شده و چندین استاد روانشناسی روی این پروژه کار کرده‌اند که این مطالب چطور در ماه مبارک رمضان، زمان افطار و برای مردم روزه‌دار و عاطفی ایران ارائه شود. آن‌ها می‌دانند مردم ما زود احساساتی می‌شوند و قضاوت می‌کنند، دقیقا همان‌جا ضربه را وارد می‌کنند. تا این لحظه حتما میلیون‌ها تومان پول وارد آن حساب شده است!

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار