سرویس‌دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی به زائران گلستان شهدا

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در شب‌های قدر با استفاده از ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به زائران گلستان شهدا سرویس‌دهی می‌کند.

شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در شب‌های قدر با استفاده از ۲۵۰ دستگاه اتوبوس به زائران گلستان شهدا سرویس‌دهی می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان همزمان با لیالی قدر و با هدف سهولت تردد و جابه جایی شهروندان شرکت‌کننده در مراسم احیاء به ارائه خدمات به این عزیزان می پردازد.
قدرت افتخاری ادامه داد: در این راستا شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با ۲۵۰ دستگاه اتوبوس، ایاب و ذهاب شهروندان را از نقاط و میادین مرکزی به سمت خطوط BRTمنتهی به گلستان شهدا و برگشت آن انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه این سرویس‌دهی رایگان است، تصریح کرد: این تعداد اتوبوس درون شهری به سمت ۲۰ نقطه مرکزی شهر از جمله میادین شهدا، احمدآباد، خوراسگان، جمهوری اسلامی، آزادی و خیابان‌های امام خمینی، قائمیه، آتشگاه، نصرآباد، کهندژ، جوی‌آباد، سپاهان شهر، بلوار کشاورز و ملک‌شهر و تمامی مسیرهای اتوبوس تندرو شهری تردد می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان با تاکید بر اینکه تا آخرین نفر باقی‌مانده از مراسم احیا در شب‌های قدر مشغول خدمات‌رسانی به نمازگزاران و شرکت‌کنندگان در مراسم هستیم، افزود: خدمات رسانی اتوبوس ها در لیالی قدر از ساعت ۲۲ آغاز و تا سحر و زمانی که مسافری وجود داشته باشد، ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار