محمد ستاری: هیچکس دوست ندارد از ذوب‌آهن جدا شود

مدافع ذوب‌آهن از شرایطش در این تیم و همچنین تغییرات کادرفنی صحبت کرد.

مدافع ذوب‌آهن از شرایطش در این تیم و همچنین تغییرات کادرفنی صحبت کرد.
محمد ستاری در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شرایطش اظهار داشت: در حال حاضر در تهران تعطیلات و تمرینات اختصاصی را سپری می‌کنم و منتظر شروع تمرینات فصل جدید هستم که از اواخر خرداد شروع می‌شود تا کارمان را آغاز کنیم.
وی در مورد ذوب‌آهن در فصل جدید گفت: نتایجی که گرفتیم انتظارها را از ما بالا برده است و فصل سختی در پیش داریم ولی حتم دارم موفق خواهیم شد. فصل قبل هم اگر نتایج نیم فصل اول نبود می‌توانستیم تا پایان رقابت شانه به شانه‌ای با پرسپولیس داشته باشیم و قهرمانی دور از دسترس نبود و حالا می‌خواهیم این کار را در لیگ یا جام حذفی در فصل جدید انجام دهیم.
مدافع ذوب‌آهن در مورد جدایی قلعه‌نویی از این تیم عنوان کرد: این تصمیم خود ایشان بود که بروند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. تا جایی که می‌دانم باشگاه به ادامه همکاری با ایشان علاقه داشت ولی به هر دلیلی تصمیمشان این بود. امیرخان هم برای من هم برای تیم زحمات زیادی کشیدند و اگر موفقیتی هم حاصل شد اول به خاطر آقای آذری و بعد به خاطر امیرخان بود و برایشان آرزوی موفقیت دارم.
ستاری در مورد رفتن قلعه‌نویی به سپاهان و حساسیت انتقال به تیم همشهری گفت: حساسیت بین دو تیم اصفهانی وجود دارد ولی شرایط مثل استقلال و پرسپولیس نیست و این حساسیت‌ها کمتر است. هواداران دو تیم خیلی جاها برای هم کری می‌خوانند ولی به وقتش هوای هم را هم دارند و به کمک تیم همشهری می‌روند. در چند بازی ما در آسیا سپاهانی‌ها به تشویق تیم ما آمدند و موفقیت نماینده اصفهان برایشان مهم است.
وی در رابطه با آمدن نمازی به عنوان سرمربی خاطرنشان کرد: من هم این خبر را از رسانه‌ها شنیدم و با ایشان هنوز نه دیداری داشتم نه صحبتی کردم ولی رزومه‌اش مشخص است که مربی بزرگی است. کسی که در آمریکا مربیگری کرده و با مربی بزرگی مثل کی‌روش همکاری داشته قطعاً مربی قابلی است و مطمئنم موفق خواهد شد. ضمن اینکه ذوب‌آهن آرامش خاصی دارد که مربی می‌تواند برنامه‌هایش را پیاده کند و موفق شود.
مدافع ذوب‌آهن در مورد وضعیت خودش در نقل و انتقالات عنوان کرد: من پیشنهاداتی دارم ولی هم اینکه قرارداد دارم و هم اینکه ذوب آهن شرایطی دارد که هیچ بازیکنی دوست ندارد از آن جدا شود مگر اینکه پیشنهاد خارجی خوبی بدستش برسد. همین رجب‌زاده و حدادیفر سال‌ها از سرخابی‌ها پیشنهاد دارند ولی جدا نمی‌شوند و دلیلش همین است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار