کسب 58 رتبه برتر از سوی دانش‌آموزان کاشان

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان گفت: دانش آموزان شهرستان 58 رتبه برتر سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان استان اصفهان را کسب کردند.

سیدمحسن سکوت نوش آبادی در گفت وگو خبرنگار با ایسنا، اظهار کرد: هدف از اجرای این جشنواره پرورش روحیه خلاقیت و نوآوری، آفرینش آثار هنری، آشنایی با مهارت حرفه ای است که در قالب جشنواره های مختلف در طول سال در مدارس پیگیری می شود.
وی افزود: در جشنواره امسال، در گروه مدارس متوسطه پسرانه، سید محمدعلی موسوی تبار در رشته تصویر سازی، محمد صادق کبیری در رشته طراحی با مداد، مهدی طالبی در رشته نشریه الکترونیک، دانیال حمیدی در رشته شعر رتبه اول، معین الهی و هاتف جان نثاری در رشته داستان رتبه دوم، محمد مهدی باور در رشته داستان و امید امین افشار در رشته مداد رنگ رتبه سوم را به دست آوردند.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: در گروه مدارس متوسطه اول دختران، ندا حاجت پور در رشته داستان، صبا تقی پور در رشته وب نوشت، آتنا معصومی و مهسا صالحان در رشته نشریه الکترونیک رتبه نخست مسابقات را در استان اصفهان کسب کردند. وی هم چنین اظهار کرد: مبینا میرعظیمی در رشته طراحی با ذغال، آرمینا امینی در رشته پاستل، مریم نوروزی در رشته قالیبافی، سوگند عنایت، سارا شبانی، زینب حیدرشاهی، فائزه فرزین و آتنا پناهنده در رشته نمایش عروسکی، بهاره سادات جعفری و زینب قربانعلی زاده در رشته مقاله نویسی رتبه دوم را به دست آوردند.
سکوت نوش آبادی گفت: مقام سوم این جشنواره در گروه مدارس دخترانه متوسطه اول به زهرا افکار در رشته آبرنگ، زهرا فخاری مقدم در رشته طراحی با مداد، زهرا غلامی و شهین جندقیان در رشته مقاله نویسی رسید. وی افزود: در گروه مدارس متوسطه دوم پسرانه، سیدمهدی سیدی نیا در رشته طراحی آرم، حسین هلی در رشته عکاسی، طاها توکلیان در رشته پاستل، دانیال رحیمی کاشانی در رشته فیلم کوتاه داستانی، سیدعلی محمدیه، محمدطاها جهانی نژاد، حسین هلی، سید سینا هجری، عادل گلدسته در رشته بازی رایانه ای رتبه سوم را به دست آوردند.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان اظهار کرد: همچنین محمدامین شاطریان در رشته وب نوشت، ابوالفضل خیامی در رشته مقاله نویسی، احمد رضا طباخی در رشته های قلم فلزی و تذهیب، مهدی ثابتی در رشته طراحی با ذغال، احسان حلی در رشته طراحی با مداد رتبه دوم و علی محمد دادایی در رشته شعر، امیرحسین روشندل در رشته سازبادی و بنیامین بوستانی در رشته رنگ و روغن رتبه نخست متوسطه دوم پسران را به دست آوردند.
وی افزود: در گروه مدارس متوسطه دوم دختران سارینا ستوده در رشته تکنوازی سه تار، فاطمه کبیری در رشته خط ثلث، مریم کفیل در رشته طراحی آب مرکب، سیده فرناز جلال زاده در رشته طراحی با قلم فلزی، ترنم گلی زاده در رشته رنگ و روغن، مهیا فلاح در رشته گواش، فاطمه کربلا در رشته پوسترسازی رتبه نخست را کسب کردند.
سکوت نوش آبادی هم چنین اضافه کرد: آیدا عامری در رشته داستان، زینب یگانه و مریم هاشمی مسگر در رشته نشریه الکترونیک، مریم حاج حسینی آرانی و نرجس صفری در رشته بازی رایانه ای، کوثر قربان زاده در رشته پویا نمایی، محدثه رییسی در رشته طراحی با ذغال، فاطمه بنایی در رشته آبرنگ، ریحانه عزیزی فینی در رشته عکاسی، زینب شاه بالا در رشته تصویر سازی رتبه دوم و الهه حسن پور و مطهره صادقی راد در رشته نشریه الکترونیک رتبه سوم را به دست آوردند.
وی گفت: در پایان جشنواره سی و ششم، هنرستان کتابچی در رشته نقاشی همگانی رتبه نخست را به دست آورده و زهرا مزیتی در رشته فیلم کوتاه مستند و سیده فرناز جلال زاده در رشته طراحی با مداد شایسته تقدیر معرفی شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار