تردد ۳۸۰هزار خودرو بدون پرداخت عوارض در شهر اصفهان

۳۸۰هزار خودرو بدون پرداخت عوارض در شهر اصفهان رفت و آمد می‌کنند.

۳۸۰هزار خودرو بدون پرداخت عوارض در شهر اصفهان رفت و آمد می‌کنند.
به گزارش صداوسیما ؛ رییس کمیسیون امور اقتصادی، گردشکری و حقوقی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 650هزار خودرو در شهر اصفهان رفت و آمد می‌کنند که حدود ۵۰۰هزار عدد از این خودروها مشمول پرداخت عوارض می شود.
نصیر ملت با بیان اینکه پارسال 120هزار خودرو و معادل 20درصد از خودروهای مشمول شهر اصفهان عوارض خود را پرداخت کردند و 380 هزار خودرو نیز هنوز اقدام نکرده اند گفت: رفتار غیر قانونی شهرداری های اطراف شهر اصفهان عوامل انگیزشی برای دارندگان خودروهای اصفهان ایجاد کرده تا عوارض خود را به این شهرداری‌ها پرداخت کنند.
رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان باید طرح‌های تشویقی برای جذب دارندگان خودرو برای پرداخت عوارض ایجاد کند، افزود: در بازه زمانی پایان سال95 و اوایل سال96 شهرداری طرحی را اجرا کرد که مورد استقبال قرار گرفت اما ادامه دار نبود.
وی با بیان اینکه باید همه شهروندان به اجرای برنامه‌های تشویقی شهرداری در حوزه پرداخت عوارض اطلاع داشته باشند، خواستار واگذاری مهلت بیشتر به شهروندان برای پرداخت عوارض خودرو شد.
مدیر درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه پارسال شهرداری 11میلیارد تومان از محل عوارض خودرو درآمد داشته است، افزود: برای هر خودرو به صورت میانگین 40هزار تومان در نظر گرفته شده است.
نادر آخوندی افزود: پارسال دو میلیارد و 800 تومان اصفهان کارت برای تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض در نظر گرفته و تاکنون 60 درصد از مبالغ اصفهان کارت‌ها به وسیله شهروندان هزینه شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار