فولادگر: افزایش تعرفه واردات، راهکار بهبود خودروسازی نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مخالفت در مورد افزایش تعرفه واردات خودرو گفت: باید تعرفه واردات خودرو کاهش یابد تا شرکت های داخلی در گردونه رقابت کیفیت خود را افزایش دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مخالفت در مورد افزایش تعرفه واردات خودرو گفت: باید تعرفه واردات خودرو کاهش یابد تا شرکت های داخلی در گردونه رقابت کیفیت خود را افزایش دهند.
به گزارش ایمنا، حمیدرضا فولادگر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، پس از تشکر از مردم بابت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: حمایت مردم از مظلوم و محکوم کردن ظالم قابل تقدیر است و البته این حمایت مردم، فعالیت را برای مسئولان هم سخت تر می‌کند، زیرا باید برای چنین مردمی فعالیت‌های بیشتری شود.
وی در خصوص مقاومت فلسطینیان گفت: روز به روز جنبش مقاومت به پیروزی نزدیک می‌شود، امروزه انقلاب اسلامی فراگیر شده است و به یک کشور محدود نیست و رژیم صهیونیستی زوال خود را خواهد دید. روز قدس نقطه وحدت و موجب انسجام مردم ماست.
فولادگر تصریح کرد: باید دست این مردم را بوسید که با تمامی مشکلات و زبان روزه در روز قدس حضور پرشوری داشتند.
تعرفه واردات باید کاهش یابد
این نماینده مجلس در ادامه صحبت‌هایش در خصوص فعالیت مجلس شورای اسلامی گفت: در سه ماه گذشته از آخرین نشست خبری، بودجه نهایی و در زمان خودش ابلاغ شد. در سال ۹۷ نیز لوایح زیادی به صحن علنی آمده که برخی تصویب و برخی در دست بررسی است. به عنوان مثال قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است. همچنین بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده تمام شده و هفته‌های بعدی در صحن علنی قرائت می‌شود. طرحی هم در خصوص بانکداری بدون ربا در دست بررسی است.
وی در خصوص فعالیت کمیسیون صنایع نیز گفت: طرحی در خصوص صنایع دستی عرضه و مشکلاتش حل شده و امیدواریم به بهود صنایع دستی به خصوص صنایع دستی اصفهان کمک کند.
فولادگر در خصوص افزایش کیفیت خودروهای داخلی افزود: برای این منظور باید تعرفه‌های وارداتی کاهش یابد تا شرکت های داخلی در گردونه رقابت قرار گیرند. البته برخی مخالف این رویه هستند و معتقدند اقتصاد ایران به معنای واقعی آزاد نیست و بازارهای موازی و متداخلی وجود دارد از این رو کاهش تعرفه و رقابت محصول ایرانی با خارجی امری رویایی خواهد بود اما در نهایت باید گفت سلاح تعرفه، راهکار بهبود خودروسازی ما نیست.
این نماینده مجلس اضافه کرد: در رقابت قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش سه رکن مهم در تولید است و باید صنعت خودرو ما به این مسائل توجه داشته باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار