قانون مداری دواطلبان شوراها به حضورگسترده مردم کمک می کند

جلسه توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نجف آبادبرگزار شد

قانون مداری دواطلبان شوراها به حضورگسترده مردم کمک می کند

جلسه توجیهی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان نجف آبادبرگزار شد. به گزارش کمیته اطلاع رسانی و ستاد تبلیغات انتخابات شهرستان نجف آباد،در این جلسه ابتدا معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه نجف آباد از تلاش های شورای تامین، هیات اجرایی ،کمیسیون امنیتی وقضایی، هیئت بازرسی، مسئول کمیته فناوری اطلاعات، مسئول حراست و دیگر دست اندرکاران ستاد انتخابات شهرستان تشکر کرد.

سهراب مظفرنجفی گفت : در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که ۲۹ اردیبهشت همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور در شهرستان نجف آباد برگزار می شود، سه هیئت اجرایی ،نظارت و بازرسی در تمام مراحل انتخابات طبق قانون بر روند انجام آن نظارت دارند.

وی هدف ازتشکیل جلسه را آشنایی با قوانین انتخابات (تبلیغات) و اجرای قوانین انتخابات عنوان کرد و با اشاره به رأی گیری تمام الکترونیکی در شهرنجف آباد و همچنین تبلیغ نامزدها مطالبی رابیان کرد.

فرماندار نجف آباد افزود: داوطلبان باید در سخنرانی های خود قانون را مد نظر گرفته و با وظایف شوراها آشنایی داشته باشند .

مقام عالی دولت در شهرستان افزود: داوطلبان باید آنچه می‌توانند انجام دهند به مردم بگویند و از وعده‌های ناممکن و غیر عملی پرهیز نمایند.

مظفرنجفی در ادامه تاکید کرد: همه باید تلاش کنند انتخاباتی قانون مند، پرشور ، در فضای رقابتی سالم و درکمال صحت، آرامش و امانتداری برگزار شود.

وی همچنین درخصوص رعایت موازین شرعی وقانونی ، خودداری ازتخریب رقیب و دوری از دادن وعده های خارج از وظایف قانونی وهمکاری بامتولیان امر انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: قانونمداری دواطلبان شوراها به حضورگسترده مردم کمک می کند.

مظفر نجفی به زمان تبلیغات آزاد نیز اشاره کرد و گفت: زمان تبلیغات این دوره حسب ماده ۹۰ قانون وماده ۶۲ آیین نامه انتخابات طبق برنامه زمان بندی از 21 تا 28 اردیبهشت ماه بمدت ۷ روز می باشد و یک روز قبل از روز رای گیری یعنی از ساعت ۸ صبح روز ۲۸ اردیبهشت ماه تبلیغات ممنوع می باشد.

شایان ذکر است در پایان جلسه داوطلبان شوراها آموزش های لازم جهت استفاده از دستگاه تمام الکترونیک اخذ رای را یاد گرفتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار