شهرستان نجف‌آباد آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه است

خوشبختانه با تلاش مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان نجف‌آباد اعم از هیات های اجرایی و نظارت، بازرسی و سایر عوامل زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و هیجان فراهم‌شده و پیش‌بینی می‌شود در این دوره نیز مشارکت بالای مردم را داشته باشیم.

شهرستان نجف‌آباد آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه است

عباس چیوائی: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان نجف‌آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان امروز با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان نجف‌آباد اعم از هیات های اجرایی و نظارت، بازرسی و سایر عوامل زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و هیجان فراهم‌شده و پیش‌بینی می‌شود در این دوره نیز مشارکت بالای مردم را داشته باشیم.
نبی اله صالحی افزود: اعضای هیات های اجرایی و نظارت از ماه‌ها و هفته‌های قبل کار خود را آغاز کرده و تاکنون همه مراحل انتخابات در مهلت قانونی خود انجام‌شده است.
وی گفت: جلسات توجیهی و آموزشی برای نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، اعضای شعب اخذ رأی، بازرسان و نمایندگان فرماندار برگزارشده و مجریان برگزاری انتخابات آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند تا انتخاباتی سالم و پرشکوه با حضور گسترده مردم در شهرستان نجف‌آباد برگزار شود.
صالحی به برگزاری انتخابات الکترونیک شوراها در شهر نجف‌آباد اشاره کرد وگفت: در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و با استقرار دستگاه‌های الکترونیک اخذ رأی در میدان‌ها اصلی شهر، فرمانداری و اماکن پرتردد مردم آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در فرصت باقی‌مانده تا روز جمعه نیز این کار ادامه خواهد داشت.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان نجف‌آباد افزود: همان‌طور که در قانون آمده افرادی که دارای سواد کافی و یا توانایی لازم برای دادن رأی ندارند باید یک نفر مورداطمینان خود را همراه بیاورند تا بتواند به رستی رأی دهد و در این زمینه به مجریان برگزاری انتخابات نیز توصیه‌شده که در نوشتن رأی افراد هیچ‌گونه دخالتی نکنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار