سرپرستان فرمانداری های گلپایگان و برخوار منصوب شدند

استاندار اصفهان در احکام جداگانه ای، حسین یارمحمدیان را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان و محمدحسن قمی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار منصوب کرد.

استاندار اصفهان در احکام جداگانه ای، حسین یارمحمدیان را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان و محمدحسن قمی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار منصوب کرد. به گزارش ایرنا، بنابر اعلام دوشنبه شب روابط عمومی استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در این احکام که به صورت جداگانه ابلاغ شد، خطاب به منصوب شدگان ابراز امیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال و پیروی از ائمه اطهار (ع) در عمل به وظایف قانونی و بهره گیری از توانمندی همکاران آن مجموعه در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست ها دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به توفیقات ارزشمندی نائل شوید.
خاطرنشان می شود ' یار محمدیان ' پیش از این در استانداری اصفهان فعالیت داشت و جایگزین ' محمد رضا توسلی ' سرپرست سابق فرمانداری گلپایگان و محمدحسن قمی نیز به جای اسفندیار تاجمیری فرماندار سابق در سمت فرمانداری این شهرستان منصوب شد.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی با افزون بر 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
شهرستان برخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار