چشم امید زندانیان به خیران نیک‌اندیش

رییس شورای شهر بهارستان گفت: ساعت ۱۷ چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری بهارستان میزبان خیران در برگزاری اولین جشن گلریزان شهر بهارستان هستیم.

رییس شورای شهر بهارستان گفت: ساعت ۱۷ چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه در سالن اجتماعات شهرداری بهارستان میزبان خیران در برگزاری اولین جشن گلریزان شهر بهارستان هستیم.مجتبی محبی در گفتگو با صاحب نیوز با بیان اینکه جشن گلریزان در شهر بهارستان اصفهان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: انصافا جای چنین جشنی در شهر بهارستان خالی بود و اجرای چنین جشنی نشات گرفته از دل نوشته و یادداشت های برخی از ساکنین این شهر و پیشنهاد برخی از همکاران اعضای شورای شهر و شهرداری است.
وی با اشاره به جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرایم غیرعمد، هدف از برگزاری این گلریزان را علاوه بر جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان نیازمند، فرهنگ سازی حس نوع دوستی، کمک به همشهریان و کاهش آسیب های اجتماعی اعلام کرد.
رییس شورای شهر بهارستان ادامه داد: خیران چشم امید زندانیان جرائم غیر عمد هستند، لذا برگزاری این جشن که یک سنت حسنه نیز هست کمک می کند و امید می دهد به برخی افرادی که به دلایل غیر عمد متاسفانه از همراه بودن با خانواده محروم هستند.
محبی اضافه کرد: استان اصفهان در این زمینه همیشه پیش قدم بوده و ما جای چنین برنامه ای را در شهر بهارستان خالی دیدیم، لذا طی هماهنگی هایی که با مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر انجام گرفت روز چهارشنبه ۳۰ خرداد امسال ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات شهرداری این شهر میزبان مردم، خیران، موسسات فرهنگی و خیریه ها، ادارات و اصناف، NGO های مردمی، مسئولان شهر بهارستان و استان اصفهان خواهیم بود و منتظر حضور سبزشان در جشن هستیم.
وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار چنین جشنی در شهر بهارستان اجرا می شود، افزود: آنچه که موجب دلگرمی مسئولان و مجریان این برنامه می شود، حضور و استقبال و حمایت های هر چند اندک هر کدام از مسئولان و مردم است و امیدواریم در سال های آینده این برنامه به صورت مستمر توسط شهرداری و شورای شهر و سایر نهادهای شهری در بهارستان نهادینه و اجرا شود.
رییس شورای شهر بهارستان در خصوص چگونگی شناسایی زندانیان بهارستان که به دلیل جرایم غیرعمد زندانی شده اند، خاطرنشان کرد: کمیته ای در شهرداری بهارستان تشکیل شده و همکاران اعضای شورای شهر نظارت بر روند کار را برعهده دارند، با هر مبلغی که روز جشن جمع شد، پیگیر آزادی افراد می شویم.
وی ابراز کرد: امیدواریم کمک ها به نحوی باشد که بتوانیم تعداد افراد بیشتری را به کانون خانواده بازگردانیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار