برکنارشده‌های سابقاً موفق بازمی‌گردند؟

نام سرمربیان سابقاً موفق اما برکنار شده تیم‌های اصفهانی این روزها به عنوان گزینه هدایت تیم‌های مختلف لیگ برتری بر سر زبان‌ها افتاده است.

برکنارشده‌های سابقاً موفق بازمی‌گردند؟


به گزارش ایمنا ، هر ۲ باشگاه اصفهانی در میانه‌های فصل ۹۶-۹۵ با مربیان خود قطع همکاری کردند با این تفاوت که راه ذوب‌آهن و یحیی گل‌محمدی در همان مقطع آغازین فصل از یکدیگر جدا شد اما سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ به همکاری با عبدالله ویسی پایان داد.

ویسی و گل‌محمدی که به ترتیب با یک جام قهرمانی در لیگ برتر و ۲ جام قهرمانی در جام حذفی نام خود را به عنوان مربیانی موفق از نسل جدید فوتبال ایران بر سر زبان‌ها انداخته بودند اما سال گذشته فصل ناکامی را پشت سر گذاشتند و در نهایت به درب خروج باشگاه‌های اصفهانی هدایت شدند.

گل‌محمدی که ظاهراً علاقه‌ای نداشت تا آلترناتیو صندلی‌های لرزان لیگ برتر باشد برای پایان دادن به حرف و حدیث‌ها به لیگ یک رفت. علی‌الحساب از او به عنوان گزینه جدی هدایت تیم‌های فولاد و تراکتورسازی نام برده می‌شود.

مصادف با اتمام فصل و آغاز جستجوی برخی باشگاه‌های لیگ برتری این ۲ مربی هم از جمله گزینه‌های مدنظر برخی تیم‌ها هستند و انتظار می‌رود که در لیگ هفدهم به سطح اول فوتبال کشور بازگردند تا این بار هدایت تیمی غیراصفهانی را بر عهده بگیرند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار