پیشرفت ۳۰ درصدی احداث سالن گلستان شهدای اصفهان

پروژه احداث سالن گلستان شهدای اصفهان تاکنون 30 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت ۳۰ درصدی احداث سالن گلستان شهدای اصفهان


میثم امینی مدیر پروژه سالن گلستان شهدای اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:‌ عملیات اجرایی پروژه سالن گلستان شهدای اصفهان ۲۸ بهمن ماه سال گذشته آغاز و تاکنون ۳۰۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی هزینه اجرای این طرح را 34 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد:‌ عملیات احداث سالن گلستان شهدا تا اواخر مردادماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مدیرپروژه سالن گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه این سالن با سازه فضاکار اجرایی می شود، گفت: سالن جدید گلستان شهدا در فضایی به مساحت ۵ هزار مترمربع و فضای پارکینگ به وسعت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع پیش بینی شده است.

وی افزود: طبق برنامه تا ۳ ماه آینده می توانیم پروژه را تحویل بنیاد شهید و استانداری که باید در ساخت این سالن مشارکت داشته باشند، دهیم تا نصب اسکلت فلزی و نازک کاری سالن را انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گلستان شهدا یکی از مکان های مذهبی است که برنامه های فرهنگی-مذهبی بسیاری در این مکان برای شهروندان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا به غنی بخشی برنامه هایی که در این مکان اجرا می شود کمک می کند.

لازم به ذکر است پروژه سالن جدید گلستان شهدای اصفهان سالها بود که به دلیل اختلاف نظرها در جانمایی ها و علیرغم پیگیری مسئولان اجرایی محقق نشد تا اینکه سرانجام در سال ۹۵ با جانمایی سالن در ضلع شرقی گلستان شهدا و موافقت همه دستگاهها این پروژه کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن کلید خورد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار