مراجعه داوطلبانه 380 محکوم مالی به زندان/ بخشش 4.5 میلیارد تومانی شاکیان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از اول ماه مبارک رمضان امسال، 380 نفر محکوم مالی با پای خود به زندان مراجعه کرده‌اند و این یعنی به دست خیران استان امید دارند و این عمل حاوی پیام‌های بسیار مهمی برای همه ماست.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از اول ماه مبارک رمضان امسال، 380 نفر محکوم مالی با پای خود به زندان مراجعه کرده‌اند و این یعنی به دست خیران استان امید دارند و این عمل حاوی پیام‌های بسیار مهمی برای همه ماست.
به گزارش فارس ، احمد خسروی‌وفا شامگاه سه‌شنبه در جشن گل‌ریزان فولاد مبارکه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسداله لاجوردی اظهار کرد: ایشان مبتکر طرح گل‌ریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بودند و حال پس از گذشت سال‌های متمادی، این برکت همچنان جاری است.
وی در ادامه با تجلیل از پیش قدم شدن فولاد مبارکه در انجام این کار نیک افزود: این پنجمین سال است که فولاد مبارکه بانی امر خیر آزادی زندانیان شده و هر سال شاهد اتفاقات مثبت‌تری نسبت به گذشته هستیم.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین تصریح کرد: کمک‌های فولاد مبارکه به ستاد دیه قابل توجه است و هر گاه در این ستاد برای تأمین مبالغ آزادی زندانیان خاص و شرایط اضطراری به مشکل بر می‌خوریم، این شرکت حضوری فعال در رفع مشکلات دارد.
وی ادامه داد: باز گذاشتن این سفر پر برکت از سوی مدیریت این شرکت قابل تحسین است و می‌تواند موجب بروز اتفاقات مثبت در استان شود؛ زندان درد و غم فراوانی برای زندانی دارد و تحمل این شرایط برای افراد بسیار سخت است.
خسروی‌وفا خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که شرایط اقتصادی سختی وجود دارد و برخی در تأمین معیشت خود دچار مشکل هستند و این مشکل در ملاقات‌های عمومی دادگستری کاملاً قابل لمس است.
وی اذعان داشت: از اول ماه مبارک رمضان امسال، 380 نفر محکوم مالی با پای خود به زندان مراجعه کرده‌اند و این یعنی به دست خیران استان امید دارند و این عمل حاوی پیام‌های بسیار مهمی برای همه ماست.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان ترویج سنت کمک به زندانیان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اعلام داشت: همه ما می‌توانیم در حد وسع خود به زندانیان کمک کنیم و مقام معظم رهبری نیز بر گشاده دستی مردم اصفهان در امور خیر تأکید داشته‌اند.
وی در پایان تصریح کرد: امسال با تلاشی که صورت گرفت بیش از 4.5 میلیارد تومان از مطالبات شاکیان از زندانیان از سوی این افراد بخشیده شد و امیدواریم با برگزاری چنین مراسم‌هایی، مبالغ مناسبی برای رفع مشکلات زندانیان جمع‌آوری شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار