نمایش موزیکال "موجود آبی نه چندان کوچولو" در اصفهان اجرا می‌شود

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: نمایش موزیکال "موجود آبی نه چندان کوچولو" ویژه کودک و خانواده در تالار هنر اصفهان اجرا می‌شود.

کارگردان تئاتر اصفهان گفت: نمایش موزیکال "موجود آبی نه چندان کوچولو" ویژه کودک و خانواده در تالار هنر اصفهان اجرا می‌شود.
لیلی شایق در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اجرای نمایش موزیکال کودکانه در اصفهان اظهار داشت: نمایش موزیکال "موجود آبی نه چندان کوچولو" یک نمایش تلفیقی زنده و عروسکی است که خودم نوشته‌ام.
وی افزود: در این نمایش تلفیقی از بازیگران و عروسک‌گردان‌هایی است که سالم و تعدادی نیز از معلولین جسمی حرکتی و ناشنوا به ایفای نقش می‌پردازند و هدف از این تلفیق این است که ثابت کنم معلولیت محدودیت نیست.
کارگردان تئاتر اصفهان گفت: کودکان معلول بسیار قوی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و شعفی در نمایش دیده نمی‌شود.
وی بیان کرد: این نمایش روایت خانواده مترسک است که پدر و مادر با کودک خود ارتباط خوبی ندارند و کودک از فرظ تنهایی جذب یک محیط عجیب و غریب می‌شود که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد. در این داستان یک موجود فضایی با یک سرعت عجیب رشد می‌کند و یکباره از یک موجود کوچک و شیرین تبدیل به یک موجود بزرگ می‌شود.
شایق خاطرنشان کرد: تلفیق کودکان معلول و سالم دلیل دارد در این نمایش پدر و مادر ناشنوا و هستند و کودک سالم است و این دو زبان همدیگر را متوجه نمی‌شوند و این نمایش زبان کودک و زبان پدر و مادر را نشان می‌دهد که با کود ک متفاوت است و این مشکل این روزهای بسیاری از خانواده‌ها است که امروزه نمی‌توانند زبان کودک و ارتباط کودک خود را یاد بگیرند.
وی با بیان اینکه عروسک‌ها در اصفهان با همکاری شعله قلی پور و زیر نظر و مشاوره حبیب الله شفیعی ساخته شد گفت: کار عروسکی در اصفهان می‌تواند قوی‌تر شود و اصفهان ظرفیت خوبی برای در زمینه نیروی کاری و ساخت عروسک و عروسک‌گردانی دارد؛ اگرچه شاهد تلاش چندانی از ارگان‌های مسئول نبودیم اما با این حال شهرداری اصفهان در این زمینه همکاری خوبی دارد.
کارگردان تئاتر اصفهان با اشاره به خانه عروسک اصفهان اظهار داشت: افتتاح خانه عروسک در اصفهان مبارک است و به فال نیک می‌گیریم و با توجه به اینکه از متخصصان با هدف انتقال تجربیات و دانش آن‌ها دعوت شده، می‌تواند کمک شایانی برای کشف استعداد و رشد نمایش عروسکی شود.
به گزارش تسنیم در این نمایش علی اصغر خانی، مهرنوش ارشک، سجاد مصنوعی، آیدا خردمند، ستایش نجفی، کتایون خسروی و زهره عباسی به ایفای نقش می‌پردازند، این نمایش از 27 تا 10 تیر ساعت 18:30 در سالن کوچک تالار هنر اجرا می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار