آران و بیدگل بیشترین تعداد دانش آموز شهید اصفهان را دارد

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: این شهرستان با تقدیم ۲۰۱ شهید دانش اموز در دوران دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید در این رده سنی را در استان شهید پرور اصفهان داراست.

آران و بیدگل بیشترین تعداد دانش آموز شهید اصفهان را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد معدندار ظهر دوشنبه در گردهمایی جانبازان فرهنگی آران و بیدگل با اشاره به اینکه آران و بیدگل با ۲۰۱ شهید دانش آموز بیشترین دانش آموز شهید را در استان اصفهان دارد، اظهار داشت: این تعداد شهید در سنین نوجوانی نشان از ولایت پذیری و تعهد مردم این شهرستان در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام دارد.
وی اظهار داشت: امروز به برکت خون این شهدا و بیش از ۸۰۰ شهید سرافراز این شهرستان و همه شهدای کشور ما در منطقه پر بحران خاورمیانه در امنیت و آسایش است.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به اینکه ما همواره باید قدردان شهدا و جانبازان باشیم، تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۱۸۰ جانباز در بخش های مختلف اداری و آموزشی آموزش و پرورش شهرستان در حال خدمت هستند.
وی توجه جدی به امور ویژه جانبازان را وظیفه آموزش و پرورش دانست و گفت: جانبازان با تاسی از ولایت پذیری حضرت ابوالفضل (ع) با تقدیم اعضای بدن خود برای ما آرامش را به ارمغان آوردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار