محمود صادقی: اگر بگوئیم همه‌چیز کشور "گل و بلبل" است، دروغ گفته‌ایم

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اکنون بگوئیم همه‌چیز گل و بلبل است، دروغ گفته‌ایم چراکه در آینده باید نواقص برطرف شود.

محمود صادقی: اگر بگوئیم همه‌چیز کشور "گل و بلبل" است، دروغ گفته‌ایم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمود صادقی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با بیان اینکه در آستانه‌ انتخابات مهمی هستیم، اظهار داشت: مردم باید در روز انتخابات به صحنه بیایند و انتخاب‌کننده‌ آینده‌ کشور باشند چراکه این مردم هستند که رویکرد آینده کشور را تعیین می‌کنند.
عضو فراکسیون امید مجلس ‌‌بیان کرد: فصل 6 قانون اساسی می‌گوید تمام امور موثر در انتخابات به‌دست مردم بوده و از بالاترین مقامات تا پایین‌ترین مقامات به‌دست مردم تعیین می‌شوند.
صادقی با اشاره به دستاورد‌های دولت در کشور خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، در پارس‌جنوبی از نظر نفتی با قطر برابری کردیم و از آن پیشی گرفتیم. نباید فراموش کرد که صنعت نفت را باید با برنامه‌های درست و پایدار اداره کرد و آن را فراوری کرده و وضعیت باید به‌گونه‌ای باشد که در آینده استفاده‌های مفیدتری از آن داشته باشیم.
عضو فراکسیون امید مجلس ‌‌با بیان اینکه تحولات جز با حضور مردم به‌وجود نیامده افزود: در حوزه کشاورزی به خودکفایی گندم رسیده‌ایم و آنچه که از آمارهای موجود اهمیت بیشتری دارد، آن است که اگر اکنون بگوئیم همه‌چیز گل و بلبل است، دروغ گفته‌ایم چراکه در آینده باید نواقص برطرف شود.
صادقی با بیان اینکه نقطه‌ محوری که وجه تمایز بین دو رویکرد بوده، نگاه به مردم است، ادامه داد: یکی از کارهایی که دانشگاه‌ها باید در آینده به آن توجه داشته باشند، خودداری از این موضوع است که به راحتی مدرک دکتری به دست دانشجو داده شود. ما در طرح آمایش سرزمین، پیرامون این موضوع برنامه‌هایی مد‌نظر قرار داده و به تصویب رساندیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار