از خرید و فروش امتیاز آسیایی خبری نیست

رییس فدراسیون فوتبال احتمالاتی که درباره خرید سهمیه آسیایی قهرمان جام حذفی مطرح شده بود را رد کرد.

از خرید و فروش امتیاز آسیایی خبری نیست

به گزارش ایمنا، پس از قهرمانی نفت در جام حذفی و تعلق گرفتن مجوز حضور در لیگ قهرمانان به این تیم زمزمه‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه تهرانی که به خاطر بدهی‌ مالیاتی در خطر انحلال قرار دارد حاضر است تا در ازای دریافت مبلغی سهمیه آسیایی خود را به باشگاه‌های خواهان واگذار کند.

رییس فدراسیون فوتبال اما در واکنش به این احتمال تأکید کرده است که اگر امکان اعزام نفت به آسیا وجود نداشته باشد تیم دیگری جایگزین خواهد شد اما امتیازی خرید و فروش نمی‌شود.

از گفته‌های مهدی تاج می‌توان اینگونه استنباط کرد که اگر مشکلات نفت حل نشود سهمیه آسیایی این تیم خود به خود نصیب ذوب‌آهن خواهد شد که با کسب عنوان چهارمی در لیگ پشت سد لیگ قهرمانان ماند. به عبارت دقیق‌تر، در صورت باپرجا بودن مشکلات نفت و کم نشدن سهمیه ۱+۳ ایران امتیاز آسیایی این تیم به تراکتورسازی رده‌سومی می‌رسد و مجوز پلی‌آف تیم تبریزی هم نصیب ذوب‌آهن خواهد شد.

با این اوصاف، برخلاف حرف و حدیث‌های روزهای گذشته ذوب‌آهن در اینصورت بدون نیاز به پرداخت پول سهمیه آسیایی خواهد گرفت. البته فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با برطرف کردن مشکلات نفت همین تیم را به لیگ قهرمانان بفرستد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار