برای رفع مشکلات باید تولید را افزایش داد

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان گفت: معدود افرادی هستند که شاید منافع شخصی را به منافع شرکت ترجیح دهند اما بنده اجازه چنین اتفاقی را نخواهم داد چراکه 40 میلیون نفر از خانواده تأمین اجتماعی سهامدار این شرکت هستند و این حق الناس است.

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان گفت: معدود افرادی هستند که شاید منافع شخصی را به منافع شرکت ترجیح دهند اما بنده اجازه چنین اتفاقی را نخواهم داد چراکه 40 میلیون نفر از خانواده تأمین اجتماعی سهامدار این شرکت هستند و این حق الناس است.

به گزارش فارس، منصور یزدی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: تمام تلاشم این است، راهی که ذوب‌آهن برای گذر از مشکلات شروع کرده را ادامه دهم.

وی افزود: یقین دارم با پتاسیل موجود می‌توانیم طرحی نو در اندازیم، حجم کارهای زیاد است ولی هیچ‌گاه ناامید نشدم؛ سرنوشت ذوب‌آهن در دست ماست، ما اینجا هستیم تا کارهای مهمی را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان با بیان این که باید به 3 موضوع مهم در ذوب‌آهن بپردازیم، گفت: موضوع آب موضوعی است که می‌توانست تا این اندازه چالشی نشود ولی تلاش ما این است که اجازه ندهیم این موضوع به بحران تبدیل شود.

وی با بیان این که موضوع مهم دیگر تأمین اولیه پایدار است، خاطرنشان کرد: قول‌های خوبی داده شده تا پایداری در مواد اولیه را داشته باشیم؛ 14 هزار نفر از طریق اشتغال در ذوب‌آهن درآمد کسب می‌کنند و نباید اجازه دهیم این موضوع مانعی در مسیر اهداف شود.

یزدی‌زاده ادامه داد: با هزار و 300 میلیارد تومان هزینه راهی جز افزایش تولید نداریم که با افزایش تولید باید به 3.6 میلیون تن تولید چدن برسیم تا بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی سومین موضوع مهم ذوب‌آهن را سرمایه در گردش دانست و اذعان داشت: قول‌های مساعدی برای این منظور داده شده و اگر بتوانیم سرمایه در گردش را صرف پایداری مواد اولیه کنیم، این امر قطعاً باعث کاهش قیمت تمام‌شده و رقابت‌پذیری محصولات می‌شود.

مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: مشکلات را جز با کمک ذوب‌آهنی‌ها نمی‌توان پشت‌ سر گذاشت که من اطمینان دارم با کمک همه عوامل مشکلات حل خواهد شد؛ آرامش در این کارخانه بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: معدود افرادی هستند که شاید منافع شخصی را به منافع شرکت ترجیح دهند اما بنده اجازه چنین اتفاقی را نخواهم داد چراکه 40 میلیون نفر از خانواده تأمین اجتماعی سهامدار این شرکت هستند و این حق‌الناس است.

یزدی‌زاده با بیان این که هیچ‌گاه به دنبال پست نبودم و علت قبول این مسؤولیت ادای دین به ذوب‌آهن است، ابراز داشت: حتماً در این راه با مسؤولان استان همراه خواهم بود تا مشکلات را پشت سر بگذاریم و با افتخار نام ذوب‌آهن را نه‌تنها در بازار داخلی بلکه در بازار جهانی ارتقاء دهیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار