توجه به راهبرد اقتصادی موردتاکید رهبری در انتخاب کاندیداهاست

توجه به راهبرد اقتصادی موردتاکید رهبری در انتخاب کاندیداهاست

معاون سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاءگفت: رهبر انقلاب توجه به راهبردهای اقتصادی نامزدها را مورد تاکید قرار دادند چراکه رفع بحران اقتصادی در حل بحران‌های فرهنگی و اجتماعی تاثیر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حیدریان ظهر دوشنبه با مهم خواندن انتخابات پیش رو، حضور حداکثری مردم در این انتخابات را برای کشور عزت آفرین خواند و اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات، تامین کننده امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی افزود: انتخابات علاوه بر اینکه عرصه انتقال مسالمت آمیز قدرت از یک نفر یا طیف به افراد یا طیف های دیگر است به عنوان نماد حضور مردم در عرصه سیاست است یاد می‌شود و از این رو اهمیت فراوانی دارد.

معاون سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در بیان ویژگی های دیگر انتخابات به تکثر گرایی، آزادی مدنی و مشارکت و فرهنگ سیاسی اشاره و تاکید کرد: نسبت مستقیمی بین درصد شرکت افراد در انتخابات با امنیت پایدار کشورها وجود دارد.

وی برگزاری انتخابات های مختلف در سراسر جهان را موضوعی بسیار تاثیر گذار در سرنوشت کشورها قلمداد کرد و بیان داشت: نمونه این تاثیر گذاری را می توان در آخرین انتخابات کشور انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا و به دنبال آن تاثیر این جدایی بر اتحادیه اروپا به صورت کاملا واضح مشاهده کرد.

حیدریان نسبت درصد شرکت کنندگان در انتخابات هر کشور بر امنیت آن کشور را نسبتی مستقیم خواند و ابراز داشت: به طور مثال کشور افغانستان که جزء کشورهایی است که درصد شرکت کنندگان آن در انتخابات کمتر از ۳۰ درصد است از ناامنی رنج می برد.

وی در ادامه ایران را جزو ۶ کشور اول جهان در آمار شرکت کنندگان در انتخابات قلمداد کرد و گفت: تاثیر چنین حضور پرشکوهی در انتخابات علاوه بر افزایش عزت بین المللی ایران، تاثیر شگرفی در ثبات منطقه ای و جهانی کشورمان داشته است.

معاون سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه کشوری مانند عربستان تا به حال برگزار کننده هیچ گونه انتخاباتی نبوده است اظهار داشت: در برخی از کشورها مانند مصر، لبنان و عراق شاهد برگزاری انگشت شمار انتخابات در تاریخ این کشورها بوده ایم.

وی در این خصوص با بیان اینکه کشور ایران از زمان پیروزی انقلاب صحنه برگزاری ۴۲ انتخابات آن هم با حضور پرشکوه مردم بوده است گفت: تاثیر شگرف این حضور حماسی مردم در پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست.

دخالت مستقیم ایالات متحده آمریکا در سرنوشت انتخاباتی ۸۸ کشور جهان

حجت الاسلام حیدریان در ادامه به دخالت مستقیم ایالات متحده آمریکا در سرنوشت انتخاباتی ۸۸ کشور جهان اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی برای براندازی حکومت ها و کنترل و هدایت افکار عمومی جوامع مختلف به سوی اهداف شوم خود از ابزاری به نام مهندسی پندار بهره می برد.

وی در این خصوص به تاثیر رسانه هایی مانند شبکه های اجتماعی، اینترنت و ماهواره اشاره کرد و گفت: ابزار دیگری که استکبار در این زمینه از آن بهره می برد مهندسی رفتار است و طی آن سعی می کند طرفداران خود را به انجام رفتارهایی همسو با اهداف شوم خود وادار کند.

معاون سیاسی پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)نقطه عطف تمام ابزارهای دشمنان در جهت همسو کردن جوامع با اهداف شوم خود را در موضوع بسیار مهم انتخابات قلمداد کرد و گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ها خنثی کننده این فتنه شوم دشمنان است.

تاثیر اقتصاد در امنیت و ثبات کشورها

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود، به موضوع بسیار مهم اقتصاد اشاره کرد و گفت: تاثیر اقتصاد نیز در امنیت و ثبات کشورها بر کسی پوشیده نیست.

حیدریان با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز توجه به راهبردهای اقتصادی نامزدهای انتخاباتی را مورد تاکید قرار داده اند، گفت: رفع بحران اقتصادی می تواند تاثیر شگرفی در حل بحران های اجتماعی و فرهنگی و غیره داشته باشد.

وی نگاه به درون کشور و توجه به ظرفیت های داخلی کشور در رفع بحران اقتصادی را مورد تاکید رهبر انقلاب قلمداد کرد و گفت: تجربه نیز نشان می دهد هرجا که به توانایی جوانان کشور اعتماد کرده ایم در همان عرصه به پیشرفت های چشمگیر و باورنکردنی دست یافته ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار