ریل ملی در ایستگاه راه آهن

نخستین محموله ریل تولیدی کارخانه ذوب آهن بارگیری و تحویل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی شد.

نخستین محموله ریل تولیدی کارخانه ذوب آهن بارگیری و تحویل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی شد.
به گزارش صدا و سیما ؛ با حضور مدیرکل راه آهن استان و نماینده شرکت BV فرانسه نخستین محموله ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان بارگیری و تحویل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی شد.
براساس بررسی های کارشناسی و اظهارات نماینده شرکت BV فرانسه ( بازرس راه آهن ) ریل‌های تولید شده داخلی به دلیل استفاده از خط تولید با فناوری آلمانی در مقایسه با ریل های وارداتی هندی، چینی و ترکیه‌ای کیفیت بالاتری دارد.
مدیرعامل شرکت ذوب آهن با بیان اینکه این کارخانه مطابق با استاندارد EN674پارت یک اروپا این محموله 500 تنی ریل ملی را تولید کرده گفت: شرکت ذوب آهن به دنبال قرارداد مهر سال ۹۵ متعهد شد 40 هزار تن ریل U33 تولید و به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی تحویل دهد.
منصور یزدی زاده با اشاره به توان تولید سالانه بیش از 450هزار تن تولید انواع ریل U33وUIC60برای خطوط کند ، پرسرعت و مترو در کارگاه نورد 650کارخانه ذوب آهن اصفهان افزود: برای توسعه شبکه ریلی کشور سالانه بیش از 100هزارتن ریل نیاز است که کارخانه ذوب آهن اصفهان تمام نیازهای کشور به ریل را تامین می کند.
وی گفت: پس ازتامین ریل مورد نیاز راه آهن جمهوری اسلامی ، با اخذ گواهینامه های بین المللی این کارخانه مازاد تولید ریل را به کشورهای هدف به ویژه حاشیه خلیج فارس صادر می کند.
مدیرکل راه آهن استان اصفهان هم با اشاره به برنامه وزارت راه و شهرسازی برای توسعه شبکه ریلی کشور گفت: تا پایان چشم انداز 1404 طول شبکه ریلی کشور به 25هزار کیلومتر افزایش می یابد که برای هر 10کیلومتر ریل گذاری ،بیش از 900 تن ریل نیاز است.
رضا سادات حسینی افزود: با تولید ریل ملی مطابق با آخرین استاندارد روز جهانی در کارخانه ذوب آهن اصفهان دغدغه شرکت راه آهن برطرف می شود.
شرکت ذوب‌آهن اصفهان بزرگترین کارخانه تولید فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترين توليدكننده محصولات طويل در خاورميانه با ظرفیت تولید سالانه سه میلیون و 600هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار