اجرای برنامه آموزشی «فیلتر سیگار و مضرات زیست محیطی آن» در مناطق ۱۵ گانه

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در یک پویش همگانی و هماهنگ، عملیات پاکسازی فیلترهای سیگار با همکاری تعدادی از پاکبانان و شهروندان دوستدار محیط زیست در سطح مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان در یک بازه زمانی یک ساعته انجام شد.

اجرای برنامه آموزشی «فیلتر سیگار و مضرات زیست محیطی آن» در مناطق ۱۵ گانه


غلامرضا ساکتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این اقدام هماهنگ فیلتر سیگارهای جمع آوری شده در قالب یک برنامه آموزشی، در سه شنبه های بدون خودرو و جمعه ها در پل خواجو در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

وی با تشریح برنامه آموزشی فیلتر سیگار و مضرات زیست محیطی آن، تصریح کرد: برای اجرای این برنامه طراحی نقشه شهر اصفهان به تفکیک مناطق پانزده گانه و مرزبندی با همان فیلترهای سیگار انجام شد و عکس تعدادی دست که نشان دهنده رها کردن فیلترها در محیط می باشند، همرا با پیام «تنها یک زمین داریم» آماده شد و بر روی نقشه قرار گرفت.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در ادامه ماکت کره زمین با هدف نشان دادن حجم زیاد فیلترها با فیلترهای جمع آوری شده به طور کامل پوشیده شد و بطری هایی که فیلترهای سیگار در آن جمع آوری شده بود در اطراف نقشه چیده شد.

وی ادامه داد: به منظور راهنمایی مخاطبان در دو بنر نحوه جمع آوری فیلترهای سیگار و مضرات محیط زیستی آن به تصویر کشیده شد و توضیحات کامل توسط مسئولین آموزش به مخاطبان ارائه شد.

ساکتی افزود: با توجه به استقبال و جلب توجه زیاد شهروندان به برنامه آموزشی فیلتر سیگار و مضرات زیست محیطی آن، این برنامه تاکنون چندین بار تکرار شده است.

وی یادآور شد: اجرای این برنامه باعث جلب توجه گردشگران خارجی شد به گونه ای که کار فرهنگی انجام شده را مورد تحسین و تشویق قرار دادند و آن را حرکتی نو و تاثیرگذار دانستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار