نتانیاهو: روزی خواهد آمد که به ایران سفر کنم!

یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در خبری به نقل از نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی نوشت: نتانیاهو استقبال از پیام ویدئویی اخیرش درباره بحران آب در ایران را نشانه‌ی «دوستی پایدار» بین مردم ایران و اسرائیل می‌داند!

برترین ها: یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در خبری به نقل از نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی نوشت: نتانیاهو استقبال از پیام ویدئویی اخیرش درباره بحران آب در ایران را نشانه‌ی «دوستی پایدار» بین مردم ایران و اسرائیل می داند!

یک هفته بعد از انتشار پیام ویدئویی نخست‌ وزیر رژیم‌صهیونیستی در ارائه کمک اینترنتی به مردم و کشاورزان ایران برای غلبه بر معضل کمبود آب، وی بار دیگر در پیامی مضحک مدعی شد: روزی خواهد آمد که به ایران سفر کنم تا با مردم ایران دیدار کنم!

قبل تر نتانیاهو در ویدیویی که در برخی رسانه‌های خارجی و فضای مجازی منتشر شد پیشنهادی برای کمک به مردم ایران در حوزه آب مطرح کرده بود که با واکنش وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست کشورمان مواجه شد.

اردکانیان (وزیر نیرو) درباره اظهارات نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی برای حل مشکل آب ایران گفته بود:‌ ما به همه ابزارها و فناوری‌ها دسترسی کامل داریم، البته مشکلاتی هم داریم و به فناوری‌های جدید نیازمندیم. ضمن اینکه ایران سابقه چند هزار ساله در مدیریت آب دارد و ما می‌توانیم منبعی برای سایرین برای ارائه شیوه‌‌های سازگاری با آب باشیم.

همچنین عیسی کلانتری، (رئیس سازمان حفاظت محیط زیست) درباره پیام ویدئویی نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد: نتانیاهو بهتر است اول برود کثافت‌کاری‌های خودش را جمع کند. او غلط می‌کند. به نتانیاهو چه ربطی دارد محیط زیست ایران، او برود دنبال کار خودش.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار