اصفهانی‌ها نظری بر ادامه دولت مستقر ندارند

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: شاهد استقبال پرشور مردم از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدا‌ی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در سطح کشور هستیم.

اصفهانی‌ها نظری بر ادامه دولت مستقر ندارند

اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان ایکه شاهد استقبال پرشور مردم از حجت‌الاسلام رئیسی کاندیدا‌ی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در سطح کشور هستیم، اظهار داشت: اتحاد و انسجام بسیار خوبی در حال حاضر در بین نیروهای انقلاب به وجود آمده است و شاهد رشد چشمگیر آرای رئیسی‌ هستیم.
وی همچنین به سفر ‌‌روحانی به اصفهان اشاره و بیان کرد: ‌شاهد حضور حجت‌الاسلام روحانی در اصفهان بودیم که همه مردم حضور اندک را تماشا کردند و علی‌رغم اینکه به صداوسیما اجازه فیلمبرداری داده نشد و تنها چند دوربین اجازه فیلم برداری داشتند استقبال اندکی از این کاندیدا به عمل آمد.
وی ادامه داد: از آن جایی که قرار بود حسن روحانی به چهارمحال و بختیاری سفر کند و احساس کردند که مردم این استان حضور پیدا نکرده و استقبالی از این کاندیدا نمی‌شود در نهایت این سفر لغو شد و به اصفهان سفر کرد و تعدادی از اتوبوس‌ها را از شهرکرد به اصفهان اعزام کردند.
عضو فراکسیون ولایت مجلس خاطرنشان کرد: استقبال اندک مردم اصفهان و نیز عدم استقبال مردم چهارمحال و بختیاری نشان دهنده این است که مردم نظری بر ادامه دولت مستقر نداشته و به دنبال تغییر هستند تا معیشت، اقتصاد، اشتغال و تمامی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به سروسامان برسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار