حضور خالدان در جاکارتا قطعی است

رئیس فدراسیون تنیس گفت: ترکیب نهایی تیم ملی تنیس برای حضور در مسابقات آسیایی روز شنبه مشخص می‌شود.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: ترکیب نهایی تیم ملی تنیس برای حضور در مسابقات آسیایی روز شنبه مشخص می‌شود.
مجید شایسته در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص وضعیت تنیس استان اظهار داشت: پایه‌های خوبی در تنیس اصفهان ایجاد شده است، سخت‌افزار، امکانات و پتانسیل‌های اصفهان نیز بسیار خوب است؛ از رئیس جدید هیأت تنیس استان اصفهان انتظار داریم این توسعه را ادامه دهد و به سمت کیفی شدن ورزش تنیس حرکت کند.
وی که اصفهان را جزو 3 استان فعال کشور در حوزه تنیس می‌داند، افزود: باید در حوزه مدارس و تنیش شهرستان‌ها پیگیری‌های جدی‌تری اتفاق بیفتد، میزبانی از مسابقات مختلف و شرکت تیم‌های اصفهانی در لیگ‌های برتر مورد انتظار است؛ اصفهان به راحتی می‌تواند جایگاه اول تنیس کشور را داشته باشد و پتانسیل‌های بالقوه خود را عملی کند.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به سقوط دوباره تیم ملی به گروه سوم آسیا گفت: سال خوبی برای تیم ملی تنیس نبود، هر 2 مسابقه دیویس کاپ را مهمان بودیم و با 2 تیم خوب رقابت داشتیم؛ جایگاه ما حضور در سطح سوم آسیا نیست.
شایسته ابراز امیدواری کرد که با تیم ملی جوان‌شده در سال آینده به سطح دوم آسیا صعود کنیم و از برنامه فدراسیون تنیس برای نیم‌نگاه به سطح‌های بالاتر جهت خداحافظی همیشگی با گروه سوم آسیا خبر داد.
وی با تأیید اینکه 6 تنیسور خانم و آقا به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند، گفت: روز شنبه ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا مشخص خواهد شد و بازیکنان با ظرفیت بیشتری در حال تمرین هستند؛ حضور شاهین خالدان، تنیسور اصفهانی در ترکیب تیم ملی قطعی شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار