از بازیکنان و تیم های باشگاه شناخت داریم

مدیر ورزش قهرمانی آقایان و بانوان سپاهان گفت: کلیه رشته‌های ورزشی باشگاه در دو بخش آقایان و بانوان امسال حفظ می‌شوند و فقط در بخش بانوان به احتمال زیاد دوومیدانی را اضافه می کنیم.

مدیر ورزش قهرمانی آقایان و بانوان سپاهان گفت: کلیه رشته‌های ورزشی باشگاه در دو بخش آقایان و بانوان امسال حفظ می‌شوند و فقط در بخش بانوان به احتمال زیاد دوومیدانی را اضافه می کنیم.
اسماعیل پناهنده در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته در بخش بانوان رشته‌های فوتبال، والیبال‌نشسته، شمشیربازی، بسکتبال نوجوانان، ووشو و هندبال در کلیه رده‌های سنی و دوگانه بانوان فعالیت داشتند که امسال هم به همان روند ادامه می‌دهند، فقط دوومیدانی به احتمال زیاد به این بخش اضافه خواهد شد.
وی افزود: در بخش آقایان همان رشته‌های سال قبل (فوتبال پیشکسوتان، فوتبال بزرگسالان، فوتبال رده‌های پایه، هندبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، دوچرخه‌سواری، بدمینتون، تیراندازی و تیراندازی با کمان) امسال هم فعالیت می‌کنند.
مدیر ورزش قهرمانی آقایان و بانوان سپاهان تاکید کرد: تعدد تیم‌ها در بخش آقایان زیاد است اما تنوع رشته‌ها در بخش بانوان بیشتر بوده و این نشان‌دهنده نگاه ویژه باشگاه به هر دو بخش است و به همان اندازه که تعداد رشته‌ها در بخش بانوان اهمیت دارد، تعداد تیم های بخش آقایان نیز از اهمیت برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی تحت پوشش ما قرار دارند که از نتیجه‌گیری آن ها در رقابت‌ها مطمئن هستیم؛ به طوری که سال گذشته‌ اکثر این رشته‌ها در لیگ‌های برتر جزو سه تیم اول کشور بودند و همین باعث شد امسال هم سرمایه‌گذاری کنیم و همه‌ را مورد حمایت قرار دهیم.
پناهنده افزود: با هماهنگی هیئت ها و بررسی‌های لازم، تیم‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهیم و با امکاناتی که در اختیارشان می‌گذاریم از جمله محل مناسب تمرین، لباس و هر آنچه که نیاز دارند، خودشان را برای مسابقات آماده می‌کنند؛ در حقیقت هم نسبت به بازیکنان شناخت کافی داریم و هم می‌دانیم وضعیت تیم‌ها به چه صورت است، البته چون سال گذشته اکثر تیم ها به لحاظ مقام‌آوری حرف اول را می‌زدند، می‌توان گفت از عملکردشان راضی هستیم.
وی در پایان مطرح کرد: تیم های بانوان‌ از اردیبهشت ماه، تمریناتشان را شروع کردند و در طول سال برنامه‌های تمرینی را به طور منظم انجام می دهند؛ قطعا تیمی که از اول خوب تمرین می‌کند در نهایت نتیجه خوبی هم می‌گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار