اکران فیلم سینمایی «مهتاب» در سینما سوره

فیلم سینمایی «مهتاب» به نویسندگی زهره جوکار و تهیه کنندگی و کارگردانی وحید پاکزاد ۲۶ اردیبهشت ماه در سینما سوره اکران می شود.

اکران فیلم سینمایی «مهتاب» در سینما سوره


به گزارش ایمنا، فیلم سینمایی «مهتاب» اولین ساخته بلند وحید پاکزاد، دانش آموختۀ انجمن سینمای جوانان اصفهان است که کارگردانی چندین فیلم کوتاه و نیمه بلند و تله فیلم را در کارنامۀ هنری خود دارد. این فیلم که در سال ۱۳۹۳ به صورت سکانس پلان ساخته شده، روایت‌گر زندگی زنی به نام مهتاب است که مجبور به اجرای دستورهایی است که او را مرحله به مرحله از روند طبیعی زندگی‌اش دور می‌کند.
به گفتۀ کارگردان این فیلم، به غیر از فیلمبردار (امیر معقولی) و طراح صدا و صداگذار (مهرداد جلوخانی)، تمامی ۱۲۳ نفر از عوامل این فیلم اصفهانی هستند و نقش‌های اصلی فیلم از آن یک خواهر و برادر است که در واقعیت نیز همین نسبت را با هم دارند.
عوامل این فیلم عبارت اند از: کارگردان، طراح اولیه فیلم‌نامه و تهیه کننده: وحید پاکزاد، نویسنده فیلم‌نامه: زهره جوکار، علی سید معلمی، مدیر فیلم‌برداری: امیر معقولی، مدیر تولید: خسرو دهقان، صدابردار: فرامرز مختاری مبارکه، طراحی و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی، دستیار اول کارگردان و مدیربرنامه‌ریزی: مجتبی موسوی‌زاده، بازیگران: مهتاب دهقان، ماهان دهقان.

علاقمندان برای دیدن این فیلم می توانند امروز، ۲۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۵ به سالن سینما سوره، واقع در خیابان آمادگاه مراجعه کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار