اختلافهای قومی سبب توسعه نیافتگی است

فرماندار اردستان گفت: علت عقب ماندگی و توسعه نیافتن این شهرستان وجود اختلافهای قومی، محلی، سیاسی و جناحی است.

فرماندار اردستان گفت: علت عقب ماندگی و توسعه نیافتن این شهرستان وجود اختلافهای قومی، محلی، سیاسی و جناحی است.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این اختلافها هنوز در شهرستان اردستان وجود دارد و عده ای به آن دامن می زنند اما فرمانداری با دوری از اختلافها، برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تصمیم می گیرد.
وی تاکید کرد: توجه و بکارگیری استعدادها و توانمندیها، توزیع مناسب و صحیح منابع مالی، برنامه ریزی برای سوق دادن کمک های مردمی به سمت کارهای درست و مورد نیاز منطقه در دستور کار فرمانداری قرار دارد.
فرماندار اردستان با بیان اینکه 80 درصد مشکلات این شهرستان در گرو تغییر نگرش و رویه های سنتی و گذشته است، گفت: این مهم با تغییر یک مدیر امکان پذیر نیست بلکه باید مطالبه گری و پیگیری، فکر و ذهن مردم و بهره گیران توسعه تغییر کند.
وی با اشاره به اینکه در بحث ابجاد اشتغال در شهرستان نیازمند طرحی هستیم که منطقه را به سمت صنعتی شدن پیش ببرد، تصریح کرد: در بخش صنعت استان اصفهان به مقوله صنعتی شدن اردستان پرداخته نشده و فرمانداری از مسئولان صنعت استان خواسته در این خصوص نگاهشان عوض شود.
تاملی یادآوری کرد: مدیریت شهرستان محورها در سند آماییش منطقه اعم از گردشگری، کشاورزی، دامپروری، مرغداری، حمل و نقل و انرژی های خورشیدی و بادی را مشخص کرده که باید مورد استفاده قرار گیرد.
شهرستان اردستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار