برگزاری دوره های آموزشی در مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری بیش از 50 دوره آموزشی تابستان امسال در این دانشگاه خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: به هر ميزان كه رتبه دانشگاه بالاتر مي‌رود و جايگاه بالاتري را در سلسله مراتب دسته‌بندي دانشگاه‌ها اشغال مي‌كند، طبيعتاً شاهد تغيير رويكرد دانش‌آموختگان و دانشجويان از كارجويي به كارآفريني مي‌باشيم و دانشجوياني كه در اتمسفر كارآفريني قرار مي‌گيرند متوجه مي‌شوند كه دانش‌آموختگان دانشگاهي، داراي مزيت رقابتي هستند كه پا را از حوزه دانش و محفوظات خود فراتر گذاشته و در حل مسائل عملي آن محدوده، تخصص و مهارت داشته و سرانجام قابليت تجاري‌سازي آموخته‌هاي خود را دارا هستند.
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان افزود: بر همين اساس واحد آموزش مركز كارآفريني دانشگاه هرسال با ارائه بيش از يكصد دوره، كارگاه و سمينار آموزشي سعي در آموزش و انتقال تجربيات مورد نياز دانشجويان را دارد واميدواريم حداقل بخشي از خلا آموزش‎هاي كاربردي را تأمين كنيم.
حسنعلیان تاکید کرد: تابستان امسال در مرحله اول 50 دوره آموزشي ارائه شده كه مجموعه‌اي متنوع از دوره‌هاي مهارت‌هاي كارآفريني، مهارت‌هاي فني، نرم‌افزاري و ... را شامل مي‌شود به گونه‌اي كه نيازمندي‌هاي بخشي از دانشجويان و داوطلباني كه خواهان آشنايي با ملاك‌هاي فوق‌الذكر هستند را پوشش مي‌دهند.
وي اضافه کرد: شرکت در این دوره ها برای همه آزاد است در پایان دوره "گواهی‌نامه دوره آموزشی" برای شرکت‌کنندگان اعطا می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار