آزادراه کاشان - اصفهان، همچنان روی جاده نارضایتی

با گذشت ۱۷سال از افتتاح آزادراه کاشان- اصفهان و افزایش هر سال عوارض این آزادراه، رانندگان از وضع نامناسب این محور ناراضی هستند.

با گذشت ۱۷سال از افتتاح آزادراه کاشان- اصفهان و افزایش هر سال عوارض این آزادراه، رانندگان از وضع نامناسب این محور ناراضی هستند.
به گزارش صداوسیما ؛ مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آزادراه های سازمان راهداری کشور با اشاره به اینکه روکش آسفالت آزادراه ها هر 10سال یک بار بهسازی می شود گفت: در این محور اقداماتی برای روکش آسفالت صورت گرفته است و تا پایان سال بخش های دیگر بهسازی می شود.
محمدرضا زمانیان، علت تاخیرهای به وجود آمده در اجرای عملیات بهسازی در این آزادراه را نبود اعتبار لازم در بخش دولتی بیان کردو افزود: برای انجام عملیات بهسازی نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی است اما به دلیل برگشت نشدن سرمایه سرمایه گذار به دلایل مختلف، بخش خصوصی انگیزه ای برای سرمایه گذاری ندارد.
وی در خصوص نبود روشنایی مناسب در طول این محور گفت: در هیچ آیین نامه و دستورالعملی روشنایی به صورت خطی و طولی در کل آزادراه وجود ندارد و تنها در مناطق خاص از جمله محل های برف گیر و کولاک گیر آن هم به صورت موضعی و در یک طول خاص انجام می شود.
آزادراه کاشان- اصفهان که دو قطب صنعتی و گردشگری در مرکز کشور را به هم متصل می کند در سال1381 به بهره برداری رسید.
آمارهای تصادفات و حوادث جاده منطقه نشان دهنده آن است که بیش از 60درصد تصادفات فوتی در این محور رخ می دهد

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار