نخستین تماشاخانه خصوصی اصفهان به بهره‌برداری رسید

مدیر تماشاخانه اصفهان گفت: نخستین تماشاخانه خصوصی اصفهان است که به نام "اصفهان" در حال فعالیت است، سالن رو باز سابق مجموعه فرشچیان با تجهیزات کامل سرمایه‌گذاری شده و و تبدیل به یک سالن بزرگ با ۱۱۰ صندلی شد.

نخستین تماشاخانه خصوصی اصفهان به بهره‌برداری رسید

احسان جانمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به تاسیس نخستین تماشاخانه خصوصی اصفهان اظهار داشت: سالن روبازسابق فرشچیان با تجهیزات کامل سرمایه‌گذاری شده و دیگر روباز نیست و یک سالن بزرگ با 110 صندلی است. نخستین تماشاخانه خصوصی اصفهان است که به نام " اصفهان" در حال فعالیت است، هم‌اکنون نیز در این سالن نمایش‌های مختلفی در حال اجرا است.
مدیر تماشاخانه اصفهان بیان کرد: 2 سال بود که در اصفهان مجوز تاسیس تماشاخانه خصوصی را داده بودند که پس از کش و قوس‌هایی که بود این تماشاخانه به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به خصوصی سازی در این زمینه گفت: خصوصی سازی بود در این بخش می‌تواند موفق عمل کند، از آنجایی که برای اجرای تئاتر خیلی هم حمایت نمی‌شویم می‌توان اقداماتی را در این راستا انجام داد.
جانمی با بیان اینکه تئاتر اصفهان مثل گذشته نیست و تماشاگر داریم و هدفم این بود که قدمی در راستای خصوصی سازی بردارم و به تئاتر اصفهان کمک کنم، خاطرنشان کرد: با این احداث به تعداد مخاطبان تئاتری افزوده می‌شود تا از تئاتر خصوصی اصفهان نیز حمایت کنیم، هم‌چنین کارها با مجوز ارشاد اجرا می‌شود.
وی افزود: اصفهان باز هم ظرفیت این را دارد که تماشاخانه‌های خصوصی در آن احداث شود و هر چه در این مسیر پیش برویم تئاتر ما پویا تر می‌شود زیرا گروه‌ها سعی به بالا بردن کیفیت کار کرده تا مخاطب بیشتری را جذب کنند و فروش خوبی داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار