بازار داغ کنسرت در اصفهان

با آغاز فصل گرم تابستان کم‌کم بازار کنسرت‌های اصفهان در حال گرم شدن هاست و خواننده‌های مشهور کشور قدم به اصفهان می‌گذارند.

با آغاز فصل گرم تابستان کم‌کم بازار کنسرت‌های اصفهان در حال گرم شدن هاست و خواننده‌های مشهور کشور قدم به اصفهان می‌گذارند.
به گزارش فارس، با گذشت حدود 2 هفته از پایان ماه مبارک رمضان و آغاز فصل گرم تابستان کم‌کم بازار کنسرت‌های اصفهان در حال گرم شدن است و خواننده‌های مشهور کشور قدم به اصفهان می‌گذارند.
پس از حضور بابک جهانبخش در روز 31 خرداد و برگزاری کنسرت اشوان در روز یک تیر ماه حالا محسن ابراهیم‌زاده در روز 9 تیرماه 97 در سالن سیتی‌سنتر به روی صحنه می‌رود، بهای بلیت‌ها این کنسرت که در دو نوبت ساعت 17:30 و 21 برگزار می‌شود از 45 تا 85 هزار تومان بوده است که کاملاً به فروش رفته است.
مدت زمان زیادی است که ماکان بند در اصفهان کنسرت نداشته است و این موضوع باعث شده تا بلیت‌های کنسرت 13 تیرماه این گروه در ساعات ابتدایی آغاز بلیت فروشی به پایان برسد و برگزارکنندگان این کنسرت درصدد تمدید این کنسرت در روز 14 تیر ماه برآیند که البته بلیت‌های این کنسرت نیز هنوز 10 روز به اجرای این گروه مانده به اتمام رسیده است.
ماکان بند در روز 13 تیر ماه دو نوبت ساعت 18:30 و 21 را برای اجرای موسیقی در تالار رودکی انتخاب کرده است و برای روز 14 تیر ماه نیز همین دو نوبت را برگزیده است؛ بهای بلیت‌های این کنسرت نیز همانند دیگر کنسرت‌های اصفهان از 45 تا 85 هزار تومان متغیر است.
اما گروه چارتار که معمولاً سالی یکی دو بار میهمان اصفهانی‌ها هستند در کنسرت تیر ماه خود دو نوبت در ساعت‌های 18 و 21 در سالن سیتی‌سنتر به اجرای موسیقی برای مردم اصفهان می‌پردازند، بلیت‌های روز شنبه 14 تیر ماه این کنسرت از 45 تا 85 هزار تومان متناسب با محل انتخاب صندلی متفاوت است.
نکته جالب توجه این که با توجه به راه‌اندازی سالن‌های سیتی‌سنتر اصفهان اکثر کنسرت‌ها در این سالن‌ها برگزار شده و تالار رودکی که روزی یکه‌تاز برگزاری کنسرت در اصفهان بود دیگر آن برنامه کاری شلوغ برگزاری کنسرت‌ها را ندارد.
برای اطلاع از برنامه کنسرت های اصفهان کلیک کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار