مردم می‌دانند چه کسی بنا دارد با عزت و افتخار "چک برجام" را نقد کند

کمیته دانشجویان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان تأکید کرد: مردم امروز می‌فهمند چه کسی بنا دارد برایشان خدمت کند، چه کسی صرفاً شعار می‌دهد و چه کسی بنا دارد با عزت و افتخار چک برجام را نقد کند.

مردم می‌دانند چه کسی بنا دارد با عزت و افتخار "چک برجام" را نقد کند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کمیته دانشجویان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان به‌دنبال استقبال گسترده مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرور اصفهان از حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است: در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور بی‌نظیر آحاد مردم ولایتمدار و مومن و انقلابی اصفهان در استقبال از حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی قابل تقدیر و ستایش است؛ بدون تردید این حضور بی‌نظیر در این وهله از انتخابات موجی از خوشحالی و امید را برای ملت بزرگ ایران در سراسر کشور فراهم کرد چراکه از زمان اعلام حضور آقای رئیسی در اصفهان همه چشم‌ها به اصفهان بود تا شاهد حماسه‌آفرینی مردم اصفهان در این آزمایش بزرگ باشند.
در ادامه بیانیه عنوان شده است: مردم عزیز اصفهان که هیچ زبانی قادر به ستایش و تقدیر از این حضور بی نظیرشان نیست جای تعجب نداشت چرا که در تمام آزمایش‌های گذشته نیز این ملت بزرگ خوش درخشیده‌اند، چرا که گذشته این مردم درخشان است آنجا که یک روز قبل از 9 دی بساط فتنه‌گران را جمع کردند، در دفاع مقدس با تقدیم بیش از 23 هزار شهید و صدها هزار جانباز و ایثارگر نقش خود را ایفا کردند و یا صحنه‌های دیگر همه حاکی از انقلابی بودن اهالی دیار نصف جهان است.
در ادامه بیانیه کمیته دانشجویان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان تأکید شده است: اما این حضور با شکوه دیروز آن هم تنها بعد از یک روز از حضور نامزد دیگر آقای حسن روحانی در میدان امام و استقبال سرد مردم اصفهان علیرغم تمام تلاش‌های دولتی و غیردولتی آن هم برای یک رئیس‌جمهور مستقر پیام مهمی داشت و آن این بود که مردم امروز می‌فهمند چه کسی بنا دارد برایشان خدمت کند و چه کسی صرفا شعار می‌دهد. چه کسی می‌خواهد مشکلات را با کمک مردم حل کند و چه کسی دست به دامن غرب می‌شود. چه کسی بنا دارد با عزت و افتخار چک برجام را نقد کند و چه کسی با ضعف و ترس با استکبار مذاکره می‌کند. مردم دیار سربلند نصف جهان دیروز اعلام کردند قدر خادمان مخلص و مردمی و ولایتمدار خود را می‌دانند و فرد انقلابی را می‌شناسند.
در ادامه عنوان شده است: نکته مهم پیش از حضور حجت‌الاسلام آقای رئیسی در میدان امام(ره) اصفهان، اعلام انصراف برادر عزیز و ارزشمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف از صحنه رقابت‌های انتخاباتی بود. اقدامی که در هیچ یک از دوره‌های انتخابات به این شکل و آن هم در این بزنگاه حساس سابقه نداشت و درود بر ایثار و فداکاری برادر عزیز و انقلابی آقای دکتر محمدباقر قالیباف که اینگونه باعث همبستگی و اتحاد ملت بزرگ ایران شد. قالیباف نشان داد نه تنها در جنگ ایثار کرده بلکه امروز نیز در عرصه خدمت به مردم آن هم در اوج اقتدار که آرای بسیار خوبی هم داشت برای انقلاب و مردم حاضر به ایثار است و ذره‌ای تردید برای این کار از خود نشان نمی‌دهد و قطعا نام محمدباقر قالیباف برای همیشه در تاریخ سیاسی ایران خواهد درخشید چرا که با این عمل خود یکدلی، اتحاد و وحدت و ائتلاف به نفع را مردم باعث شد.
در ادامه بیانیه کمیته دانشجویان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان تأکید شده است: قالیباف در قلب همه مردم ایران خواهد بود و همانطور که حجت الاسلام رئیسی در میدان امام(ره) بیان کرد قالیباف در کابینه دولت کار و کرامت حضور خواهد داشت تا ان‌شاالله این دو چهره انقلابی و جهادی و مخلص و ولایتمدار در کنار یکدیگر بحران‌های بزرگی که امروز به واسطه ضعف و ناکارآمدی مدیران فعلی ایجاد شده است را به نفع مردم و مصالح و منافع کشور تغییر دهند.
این بیانیه تأکید کرده است: ملت بزرگ ایران و دانشجویان عزیز در دانشگاه‌های سراسر کشور بدون تردید روزهای درخشان و پر امید دور نیست و ان‌شالله با روی کارآمدن نیروهای انقلابی و فداکار و خادم ملت در صحنه مدیریتی و اجرایی کشور نام بلند ایران بر تارک تاریخ بار دیگر خواهد درخشید.
کمیته دانشجویان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان بیان کرده است: کمیته دانشجویان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان ضمن تقدیر از حضور بی نظیر آحاد مردم اصفهان به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز در خلق حماسه عظیم دیروز در میدان امام(ره) از همگان دعوت می‌نماید در لبیک به فرمان امام امت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دشمنان ملت ایران را خار و ضعیف‌تر از گذشته کنند و همچنین با رای به نامزد اصلح حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی کشور را از بحران‌های فعلی و پیش‌رو نجات دهیم. ان شاالله.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار