سریال شهید بهشتی کلید خورد

رییس صدا و سیمای اصفهان گفت: یکی از مهم ترین بخشهای «پروژه سه گانه ملی»، کلید زدن تولید سریال شهید بهشتی است.

رییس صدا و سیمای اصفهان گفت: یکی از مهم ترین بخشهای «پروژه سه گانه ملی»، کلید زدن تولید سریال شهید بهشتی است.
به گزارش ایمنا، مسعود احمدی افزادی، در نشست مطبوعاتی سالگرد شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: در این هفته برنامه های متعدد، میزگردهای مختلف و برنامه هایی را در فضای مجازی داریم که مهم ترین آن «پروژه سه گانه ملی» است.
وی تصریح کرد: یک راس مهم و استوار این پروژه ملی، سریال شهید بهشتی است که برای بازنمایی چهره این شهید و به عنوان یک مطالبه مردم و نخبگان نظام ضرورت داشت این حرکت انجام شود؛ ستاد تولید این سریال در اصفهان و تهران تشکیل شده و معرفی سیمای این شهید را از مهاجرت‌ها، تبلیغات، دوران زندگی در اصفهان، زمان پاسخ گویی به شبهات و تمام قسمت هایی از زندگی ایشان که برای نسل جوان جذاب است را در دستور کار قرار داده ایم و امیدواریم یکی از جذاب‌ترین سریال های تلویزیونی را کلید بزنیم.
احمدی افزود: رأس دیگر این پروژه ملی، سریال آقا نجفی در مورد کالای ایرانی است که یک سریالی تاریخی است و به نقش بی بدیل علما در حمایت از اقتصاد داخلی اشاره دارد؛ و راس دیگر، مستند فاخر «چهل ستون» است.
لازم به ذکر است که در روز سه شنبه ویژه برنامه ای با سخنرانی آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران در حسینیه بنی فاطم و سخنرانی آیت الله عبدالهی، عضو خبرگان رهبری در خیمه گلستان شهدا برگزار می شود.
پنجشنبه هفته جاری نیز همایش ویژه هفتم تیر، بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات سیدالشهدای مرکز شهید بهشتی و با سخنرانی «محمدحسین صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می شود و در ادامه یاران این شهید و همچنین تعدادی از چهره‌های شاخص فعلی از اهالی قلم و شخصیت‌های دانشگاهی به بیان نقطه نظرات خود پیرامون شخصیت شهید بهشتی می پردازند.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار