طرح نشاط معنوی در 6 امامزاده

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در طول تابستان در جوار حرم مطهر 6 امامزاده عظیم الشان اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و دانش آموزان ویژه رده سنی 7 تا 18 سال کلاس های قرآنی، آموزشی، علمی، هنری و... در قالب طرح نشاط معنوی با رویکرد ترویج زندگی به سبک اسلامی و همچنین تبدیل بقاع متبرکه و نشر معارف اسلامی در جوار حرم مطهر 6 امامزاده عظیم الشان شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: در همین راستا نیز نشست توجیهی با هدف ابلاغ دستور العمل سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت نحوی برگزاری طرح نشاط معنوی روز چهارشنبه 6 تیر ماه با حضور مدیران مراکز فرهنگی و قرآنی و اعضای هیئت امنای امامزادگان مجری این طرح در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برگزار شد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر خاطر گفت: طرح نشاط معنوی از 11 تیر ماه با همکاری مراکز فرهنگی و قرآنی امامزادگان شهرستان در جوار حرم مطهر امامزادگان این شهرستان آغاز می‌شود و این طرح تا 31 مرداد ماه نیز ادامه دارد علاقمندان برای شرکت در دوره‌های این طرح می‌توانند با امور فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف خمینی شهر تماس حاصل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی در ادامه اضافه کرد: همچنین براساس برنامه ریزی های انجام شده آیین افتتاح طرح نشاط معنوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز دوشنبه 11 تیر ماه در جوار حرم مطهر امامزاده سید نجم الدین(ع) خمینی شهر برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار