کشف 108 کیلوگرم تریاک زیر بار قانونی هندوانه

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از کشف مقدار 58 کیلو گرم تریاک توسط ماموران ايستگاه بازرسي شهيد "امامي" خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از کشف مقدار 58 کیلو گرم تریاک توسط ماموران ايستگاه بازرسي شهيد "امامي" خبر داد.
به گزارش ايسنا، سرهنگ جواد درستکار، اظهار كرد: ماموران ايستگاه بازرسي شهيد امامي شهرستان شهرضا حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه وانت نيسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 58 کیلو گرم تریاک که زیر بار هندوانه جاساز شده بود کشف شد.
سرهنگ درستکار ادامه داد: در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.
انهدام باند ميلياردي سارقان منزل در اصفهان
رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و انهدام اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل و كشف 10 ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.
سرهنگ سعيد سليميان اظهار كرد: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از منزل در غرب شهر اصفهان، بررسي موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت.
وي تصريح کرد: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز و با انجام يك سري اقدامات تخصصی پليسي موفق به شناسايي 3 سارق حرفه اي منزل شدند و همه آنها را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي گفت: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به سرقت 10 میلیارد ریال اموال منزل طی 14 مورد سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ سليميان افزود: تاکنون تعداد زيادي از مالباختگان مورد شناسائي قرار گرفتند و متهمان پس از تشكيل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائي تحویل داده شدند.
رئيس پليس آگاهي اصفهان به همشهريان توصيه کرد: از وسائل ايمني منزل از قبيل نرده و دزدگير و... استفاده کنيد، قفل درب ورودي منزل را به حفاظ توپي مجهز کرده به نحوي که خارج از درب قرار نگيرد، از درب هاي آکاردئوني و ضد سرقت براي آپارتمان استفاده کنيد، پنجره هاي مشرف به کوچه داراي حفاظ و نرده باشند، درب بالکن و پشت بام به قفل هاي مطمئن و حفاظ مجهز باشد، در صورت مشاهده افراد يا خودروهاي مشکوک که به صورت بي هدف و گاهأ با چند سرنشين مبادرت به ديدزني از منزل مي کنند با پليس 110 تماس بگيريد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار