دشمن درصدد سوءاستفاده از قشر مستضعف است

امام جمعه کاشان آشوب اغتشاشگران در بازار تهران را نشان از عجز دشمن در رویایی مستقیم با نظام و سواستفاده از قشر مستضعف دانست.

امام جمعه کاشان آشوب اغتشاشگران در بازار تهران را نشان از عجز دشمن در رویایی مستقیم با نظام و سواستفاده از قشر مستضعف دانست.

به گزارش فارس ، آیت‌اله نمازی شامگاه سه شنبه در دیدار با اعضا و خادمان گروه جهادی شهید کاظمی کاشان با اشاره به اتفاقات اخیر در بازار تهران اظهار کرد: خلاصه برنامه استکبار جهانی برای مقابله با جمهوری اسلامی، فاصله انداختن بین مردم و نظام است.

وی افزود: استکبار جهانی برای فاصله انداختن بین مردم و نظام، طبقات ضعیف و محرومان را مورد هدف خود قرار داده و با سواستفاده از گله‌مندی این قشر عزیز درصدد ضربه به نظام است.

امام جمعه کاشان با اشاره به انواع توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: در تحلیل‌ها حتماً خوانده‌اید و می‌دانید که آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق جنگ سخت نمی‌توانند نظام جمهوری اسلامی را شکست دهد بنابراین از این راه وارد عمل شده است.وی خاطرنشان کرد: کار جهادی بسیار ارزشمند است و باید با این روحیه به محرومان کشور و به خصوص شهرستان خدمت کرد و از این بابت عملکرد مجموعه قابل تقدیر است.در ابتدای این دیدار مهدی سیاحی‌نژاد مسؤول گروه جهادی شهید کاظمی کاشان، گزارشی از عملکرد این گروه جهادی در یک‌ سال گذشته ارائه داد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار