بررسی ویژه پرونده اخلال‌گران اقتصادی در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان این که امروز اتمام حجت می‌کنم تا بعداً کسی گلایه نکند، گفت: کسانی که در این مدت در اقتصاد استان اصفهان اخلال کردند، شناسایی شوند و به سرعت به ما معرفی شوند تا در دادگاه‌هایی که معرفی شد به صورت ویژه بررسی شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان این که امروز اتمام حجت می‌کنم تا بعداً کسی گلایه نکند، گفت: کسانی که در این مدت در اقتصاد استان اصفهان اخلال کردند، شناسایی شوند و به سرعت به ما معرفی شوند تا در دادگاه‌هایی که معرفی شد به صورت ویژه بررسی شود.
به گزارش فارس، احمد خسروی‌وفا صبح امروز در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه اظهار کرد: شهید بهشتی دشمن‌شناس و عاشق ولایت بود و به خوبی لیبرال‌ها و در رأس آن بنی‌صدر خائن را خوب می‌شناخت؛ بهترین تعبیر در مورد این شهید بزرگوار تعبیر امام(ره) بود که فرمودند«بهشتی یک ملت بود».
وی افزود: شهید بهشتی به معنای واقعی کلمه مجسمه تقوا و تندیس عدالت بود؛ او حامی مظلومان بود و سیره او در عمر کم بعد از انقلاب این مفاهیم را نشان داد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: امروز بار دیگر همه باهم هم پیمان می‌شویم تا راه شهدای انقلاب اسلامی و خط فکری آن‌ها را ادامه دهیم؛ خط فکری آیت‌الله بهشتی مشخص بود، افشاگر خط نفاق بود و امروز جمع شدیم تا بدون شعار در این راه هم‌پیمان شویم.
وی با خطاب قرار دادن مجموعه قوه قضائیه خاطرنشان کرد: من از همه بهتر مشکلات و کمبودهای قوه قضائیه استان اصفهان را می‌دانم، برخی از این مشکلات غیر قابل باور است اما روز گذشته رهبری از دستگاه قضایی خواستند تا در این حوزه ایثار شود و من هم از شما می‌خواهم با روحیه جهادی نواقص را کاهش دهید.
خسروی‌وفا اذعان داشت: برای جلب رضایت چند پایه اساسی وجود دارد، پایه نخست برخورد با مهربانی است، پایه دوم کاهش در زمان خروجی داده‌ها و سرعت بیشتر است و پایه سوم تلاش برای عدالت در پرونده‌هاست.
وی تصریح کرد: برخی در آشفته‌بازار ایجاد شده به غیر حق جولان می‌دهند و قصد دارند خون افراد ضعیف را بمکند؛ برخی می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند، یک روز در بازار ارز، یک روز در بازار سکه و یک روز مسکن را بهم می‌ریزند، در یک کلمه به دنبال منافع شخصی هستند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان یادآور شد: من به عنوان مسؤول دستگاه قضایی استان اصفهان می‌گویم از امروز با کسانی که به عنوان مفسد اقتصادی هستند و می‌خواهند از این فرصت به نفع خودشان استفاده کنند و عرصه را بر مردم تنگ می‌کنند، از همه ظرفیت دستگاه قضا استفاده می‌شود و با تشکیل 3 شعبه به این پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و اگر احکام اعدام و حبس‌های طولانی مدت اجرا شد، گلایه نکنند.
وی با بیان این که امروز اتمام حجت می‌کنم تا بعداً کسی گلایه نکند، تأکید کرد: کسانی که در این مدت در امر اقتصاد استان اصفهان اخلال کردند، شناسایی شوند و به سرعت به ما معرفی شوند تا در دادگاه‌هایی که معرفی شد به صورت ویژه بررسی شود.
خسروی‌وفا در پایان ابراز داشت: به همه دستگاه های استان اصفهان اعلام می کنیم که عزم دستگاه قضایی استان بر همکاری بهمسؤولان استان در جهت کمک اقتصاد، تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار