تشدید نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و‌نقل کالا

معاون دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بر تشدید نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و‌نقل کالا تأکید کرد.

معاون دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بر تشدید نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و‌نقل کالا تأکید کرد.
به گزارش تسنیم ، پیمان مقدم صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه امیرکبیر در جمع خبرنگاران با اشاره به شکایت‌های رانندگان از شرکت‌های حمل‌ونقل اظهار داشت: به همین منظور برای رسیدگی به این موارد و پیشگیری از تخلفات بازدیدهای میدانی بیشتر از پایانه‌های سطح کشور توسط اعضای کمسیون ویژه ماده 12 که شامل واحدهای حقوقی، حراست و دفتر حمل و نقل کالا است در دستور کار جدی سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای کشور قرار گرفته است.
وی با بیان یکی از حسن‌های بازدیدهای میدانی ارتباط مستقیم با رانندگان و شنیدن اعتراضات آنها است، گفت: بررسی چگونگی نحوه صدور بارنامه، درج مندرجات در بارنامه و مبالغ کمیسیون دریافتی از رانندگان توسط شرکت‌های حمل و نقل نیز در این بازدیدها مورد توجه و بررسی قرار گرفت و برای متخلفان احکام مورد نظر صادر شد.
معاون دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تاکید کرد: به سبب نظارت‌هایی که در هفته‌های اخیر توسط اعضای کمسیون استانی صورت پذیرفته است شاهد کاهش چشمگیر تخلفات بوده‌ایم.
وی با اشاره به سخت بودن کار رانندگان تاکید کرد: حتی یک تخلف هم در زمینه‌های گفته شده قابل قبول نیست و با نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌ها، با متخلفان بدون هیچ مماشاتی با اشد مجازات برخورد خواهد شد.
مقدم تصریح کرد: طبق قانون تمامی مبالغ دریافتی باید به صورت دقیق در بارنامه‌ها ثبت شود.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان باید به نحوه محاسبه و میزان کمیسیون‌های دریافتی آگاهی کامل داشته باشند و از پرداخت هر گونه وجه اضافی به شرکت‌ها خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به ادارات کل راهداری‌ و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در سراسر کشور گزارش داده تا با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.
به گزارش تسنیم، در این بازدید میدانی روسای دفاتر حمل و نقل کالا،‌ حقوقی و حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیران استانی به همراه معاون دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از شرکت‌های حمل و نقل بار واقع در پایانه امیر کبیر (اصفهان) حضور داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار