دادگاه فولادشهر راه اندازی می شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنجان از راه اندازی دادگاه فولادشهر ( از توابع این شهرستان ) خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنجان از راه اندازی دادگاه فولادشهر در شهرستان خبر داد.

مصطفی مظاهری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از تاسیس بخشداری فولادشهر با تلاش های مجدانه رییس دادگستری شهرستان لنجان مقدمات راه اندازی دادگاه فولادشهر فراهم شد.
وی افزود: پس از تصویب در کمیسیون نقل و انتقالات قضات، قضات بخش فولادشهر مشخص شده اند و به زودی شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنجان تصریح کرد: از ابتدای تیر سال گذشته تاکنون 400 بطری،12 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز، 19 قبضه سلاح جنگی، 81 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 294 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی ادامه داد: قوه قضاییه در حوزه کشف کالای قاچاق نیز توفیقات بسیار زیادی را کسب کرده و پرونده هایی نیز در دست اقدام است.
مظاهری بااشاره به آمار ورودی پرونده های دادستانی شهرستان لنجان، عنوان کرد: طی یک سال گذشته 13 هزار پرونده در دادستانی این شهرستان تشکیل شده است که از این تعداد بیش از 15هزار پرونده منتهی به صدور رای شدند.
دادستان شهرستان لنجان بااشاره به روند ثبت سامانه ثنا در این شهرستان گفت: باتوجه به روند ابلاغ الکترونیک قضایی، اتاقی در مجموعه اداری دادگستری شهرستان لنجان به ثبت سامانه ثنا اختصاص یافته است تا دغدغه مردم برای ثبت نام در این سامانه کاهش یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار