برنامه‌های دارالقرآن حضرت معصومه(س) برای روزه‌داران بافران

مدیرمسئول دارالقرآن حضرت معصومه(س) بافران اصفهان عنوان کرد: از سوی این دارالقرآن ضیافت افطاری برای بیش از ۲۰۰۰ نفر و مسابقات قرآنی در ایام ماه رمضان برای شهروندان بافران برپا است.

مدیرمسئول دارالقرآن حضرت معصومه(س) بافران اصفهان عنوان کرد: از سوی این دارالقرآن ضیافت افطاری برای بیش از ۲۰۰۰ نفر و مسابقات قرآنی در ایام ماه رمضان برای شهروندان بافران برپا است.
جابر فخرایی، مدیرمسئول دارالقرآن حضرت معصومه(س) بافران اصفهان در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا ، نبأ، از برگزاری ضیافت افطاری برای بیش از ۲۰۰۰ نفر و برگزاری مسابقات قرآنی در این شهرستان خبر داد.
فخرایی گفت: دارالقرآن حضرت معصومه(س) بافران در ماه رمضان نقش محوری را در فعالیت‌های قرآنی ایفا کرده است.
وی افزود: روان‌خوانی، احکام و خانواده، تفسیر و آموزش قرآن از شاخص‌ترین برنامه‌هایی است که در ۱۷ جلسه و با حضور ۱۱۰۰ نفر در مساجد سطح شهر و این مؤسسه برگزار می‌شود.
مدیرمسئول دارالقرآن بافران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در ایام مبارک رمضان بیان کرد: تفسیر سوره لقمان(تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم) ویژه دانش‌آموزان دوره متوسطه، حفظ سوره انسان ویژه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه مسابقاتی است که در بیست و پنجمین روز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی گفت: جلسات پرسش و پاسخ پیرامون مسائل مذهبی، اجتماعی و شبهه‌زدائی با حضور کارشناسان مربوطه در روزهای چهاردهم(بانوان) و بیستم ماه مبارک رمضان(آقایان) همراه با ضیافت افطاری برای بیش از ۲۰۰۰ نفر از دیگر برنامه‌های این دارالقرآن است.
فخرایی افزود: با حضور تمام اعضای جلسات قرآن، مراسم ختم قرآن کریم و تجلیل از نفرات برتر مسابقات و چهره‌های برتر قرآنی در رشته‌های حفظ، مفاهیم و تفسیر روز ۲۷ ماه رمضان در شبستان حضرت قمر بنی هاشم(ع) بافران برگزار می‌شود.
وی در پایان از نقش محوری و تلاش‌های روحانیان، مسئولان فرهنگی، شورا و شهرداری، هیئت‌امنای مساجد و مسئولان جلسات قرآن تشکر کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار