اعاده و بازپرداخت طلب‌های سپرده‌گذاران گیتی پسند در حال انجام است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اعاده و بازپرداخت طلب‌های سپرده‌گذاران گیتی پسند با نظارت دستگاه قضایی به تدریج در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اعاده و بازپرداخت طلب‌های سپرده‌گذاران گیتی پسند با نظارت دستگاه قضایی به تدریج در حال انجام است.
احمد خسروی وفا در گفت‌وگو با مهر، در ارتباط با پرداخت بدهی طلبکاران گیتی پسند و شکایت برخی از شهروندان از پرداخت طلب‌های آنها اظهار داشت: بسیاری از این مطالبات طلبکاران شرکت گیتی پسند با نظارت نماینده‌ای از دادستانی تا حدودی پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است.
وی با توجه به برخی شکایت‌ها از عدم پرداخت مطالباتشان ابراز داشت: ممکن است این نارضایتی ناشی از عدم پرداخت سود پول سرمایه‌گذاری شده در گیتی پسند باشد چراکه ما اولویت را بر پرداخت اصل سپرده‌ها گذاشتیم و سپس در ادامه اگر طلبکاری موجود نباشد سودهای تعلق گرفته نیز پرداخت می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه پرداخت‌های گیتی پسند تحت مدیریت دادستان انجام می شود، بیان داشت: تمام حساب و کتاب‌های مرتبط در این راستا با مدیریت دادستانی انجام می‌شود و بر این این اساس اگر فردی شکایتی در ارتباط با پرداخت‌ها داشته باشد می‌تواند با تنظیم نامه‌ای به دادستانی مراجعه کند تا مشکل وی رفع شود.
حفظ اشتغال ۳ هزار نیروی کار در ارتباط با گیتی پسند مدنظر قرار گرفت
وی با بیان اینکه نقدینگی گیتی پسند بر اثر نوسانات پولی و برخی مشکلات برای اخذ تسهیلات ایجاد شده بود، ابراز داشت: بر این اساس دادستانی حفظ اشتغال سه هزار نیروی کار و عدم تعطیلی کارخانه را در تصمیم گیری مدنظر قرار داد تا به تدریج با نظارت دستگاه قضایی و دادسرای اصفهان مراحل اعاده و بازپرداخت سپرده‌ها انجام شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار