سفر معصومه ابتکار به اصفهان در ادامه سریال قانون شکنی‌های دولت یازدهم

براساس قانون استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها در انتخابات ممنوع است اما بار دیگر شاهد گذشتن از خط قرمز قانون توسط کابینه دولت یازدهم هستیم.

سفر معصومه ابتکار به اصفهان در ادامه سریال قانون شکنی‌های دولت یازدهم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فردا روز پایانی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است و در یکی از برنامه‌های انتخاباتی این روز حامیان حجت الاسلام حسن روحانی میزبان معصومه ابتکار هستند.
حضور ابتکار به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در یک برنامه کاملا تبلیغاتی که به همت ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان اصفهان برگزار می‌شود نوعی دیگر از قانون شکنی‌های دولت یازدهم در دوران انتخابات شد.
دولت در ادامه سریال قانون شکنی‌های خود از یک مسئول رده بالای دولتی برای تبلیغ عملکرد خود دعوت کرده است. این در حالی است که براساس قانون حضور مسئولان دولتی در میتینگ‌های انتخاباتی ممنوع است، هرچند این قانون بارها از سوی کابینه دولت یازدهم زیر پا گذاشته شده است.
به عنوان مثال در دیدار حسن روحانی با مردم اصفهان که روز یکشنبه هفته جاری برگزار شد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز وی را همراهی می‌کند که این خود نوعی از تخلف آشکار در فضای انتخاباتی است.
حالا به دنبال حضور چهره‌های دولتی در میتینگ‌های تبلیغاتی در شهرهای گوناگون فردا معصومه ابتکار به دعوت ستاد فرهنگیان، بانوان و کمیته کارگران ستاد انتخاباتی حسن روحانی در اصفهان به این شهر می‌آید.
اما رفتارهای ساختار شکنانه دولت در این زمینه خلاصه نمی‌شود. همین چند روز پیش بود که غلامحسین کرباسچی فعال اصلاح طلب در سفر به اصفهان اظهاراتی توهین آمیز نسبت به مدافعان حرم به زبان آورد که با واکنش گسترده مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان اصفهان و سایر شهرهای کشور روبرو شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار