سهل آبادی: تولیدکنندگان امیدی به آینده ندارند

رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: مهمترین مشکل صنعت این است که تولیدکنندگان نمی دانند که چه باید کنند و امیدی به آینده ندارند.

رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: مهمترین مشکل صنعت این است که تولیدکنندگان نمی دانند که چه باید کنند و امیدی به آینده ندارند.
سید عبدالوهاب سهل آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فعالان صنایع و معدن در روز 10 تیر به دیدار رهبری رفتند از آن پس این تاریخ در تقویم با نام روز صنعت و معدن نامگذاری شد، هم چنین فردا در کل کشور جلساتی با موضوع صنعت و معدن برگزار می‌شود در تهران نیز میزبان رییس جمهور هستیم. وی افزود: مشکلات تغییر ارزی مشکلات خاصی است که متاسفانه گریبان‌گیر همه شده است که صنعت و معدن جزیی از آن است که امیدوارم ساماندهی شود.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان مشکلات صنعت و معدن، تصریح کرد: خرید مواد اولیه صنعتگران، انتقال پول، صادرات کالاهای صنعت و معدن با ارز 4200 محاسبه می‌شود، اما نیازمندی‌های صنعتگران با ارز آزاد خریداری می شود، هم چنین مهمترین مشکل صنعت این است که تولیدکنندگان نمی‌دانند چه باید کنند و امیدی به آینده ندارند. وی تاکید کرد: مشکلات اصفهان به علت صنعتی بودن استان، بیشتر از استان های دیگر است، چراکه بیش از 8000 هزار واحد صنعتی و بیش از یک میلیون کارگر مشغول به کار هستند.
سهل آبادی با بیان اینکه کم آبی تاثیر منفی بر روی صنعت استان داشته است، تاکید کرد: متاسفانه استان اصفهان با کم آبی شدیدی روبرو است و باعث مشکلات حاد و بحران کم آبی در استان شده است و واحدهای بزرگی که از آب زاینده رود و آب چاه استفاده می‌کردند، امروز دچار مشکل هستند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار