نمازی: ۵ مسابقه اول لیگ برتر خیلی مهم است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ۴-۵ بازی اول لیگ خیلی مهم است اینکه تیمی بتواند در این مسابقات خوب امتیاز جمع کند و بعد هم که هماهنگ‌تر شد بهتر به کارش ادامه بدهد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ۴-۵ بازی اول لیگ خیلی مهم است اینکه تیمی بتواند در این مسابقات خوب امتیاز جمع کند و بعد هم که هماهنگ‌تر شد بهتر به کارش ادامه بدهد.
به گزارش فارس، امید نمازی در این فصل به عنوان جانشین امیر قلعه نویی در تیم ذوب آهن اصفهان انتخاب شده است. نمازی که سابقه دستیاری کی‌روش در تیم ملی را هم داشته بعد از مربیگری در تیم‌های ملی پایه آمریکا اکنون به ایران آمده تا بار دیگر دانش و داشته‌های خود را در لیگ برتر و در تیم نایب قهرمان فصل گذشته ارائه بدهد.
امید نمازی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت‌وگویی به شرح زیر انجام داد:
شرایط ذوب‌آهن چگونه است؟
۱۰ روز است که تمرینات ما شروع شده و تمرینات پرفشاری را پشت‌سر گذاشته‌ایم به همین دلیل روز شنبه و یکشنبه را تعطیل کرده‌ایم و روز دوشنبه هم بازیکنان به ایفمارک می‌روند تا تست پزشکی پیش از فصل خود را ارائه بدهد.
ذوب‌آهن اردوی تدارکاتی برگزار خواهد کرد؟
بله، ما در پردیس کرج یک اردوی آماده‌سازی داریم که در این اردو دو بازی تدارکاتی هم پیش‌بینی کرده‌ایم. احتمالاً با تیم‌های پیکان و فولاد خوزستان بازی خواهیم کرد و پس از آن هم به اصفهان برمی‌گردیم و مراحل آخر آماده‌سازی خود را طی می‌کنیم.
پیش‌بینی شما از لیگ برتر فصل آینده چگونه است زیرا تیم‌های زیادی مدعی قهرمانی هستند؟
لیگ برتر نه تنها فصل آینده بسیار سخت خواهد بود بلکه در فصول گذشته هم مسابقات سخت و پرفشاری در لیگ برتر برگزار شده است. رقابت‌ بین تیم‌های بزرگ همیشه وجود دارد اما واقعیت آن است که در فوتبال هیچ چیز از قبل مشخص شده نیست. روی کاغذ هیچ چیزی مشخص نیست باید ببینیم تیم‌ها در مسابقات در چه سطحی از آمادگی قرار دارند. ۴-۵ بازی اول لیگ خیلی مهم است اینکه تیمی بتواند در این مسابقات خوب امتیاز جمع کند و بعد هم که هماهنگ‌تر شد بهتر به کارش ادامه بدهد.
شما به تیم نایب قهرمان لیگ آمده‌اید هدف‌گذاری شما برای فصل آینده چیست؟
هدف‌گذاری کار خوبی است اما پیش‌بینی یا قول دادن کار حرفه‌ای نیست ذوب‌آهن فصل گذشته با قلعه‌نویی به رده دوم جدول رسیده است و سهمیه آسیایی کسب کرده است. قطعاً هدف‌گذاری ما برای فصل آینده حضور دوباره در آسیا است و همچنین رتبه بهتر از دومی است. یعنی اگر ذوب‌آهن بخواهد پیشرفت داشته باشد هدفش قهرمانی خواهد بود. باید ببینیم در مسابقات شرایط چگونه است. این هدف‌گذاری ما است.
از خریدهای ذوب‌آهن و کادر بازیکنان راضی هستید؟
بله، ساختار تیم تا حدود زیادی حفظ شده است. بازیکنان جدیدی هم که گرفته‌ایم همگی خوب هستند و از آنها رضایت داریم. در مجموع تیم خوبی جمع کرده‌ایم و در حال مذاکره یکی دو بازیکن جدید هم هستیم.
به عنوان مربی سابق تیم ملی ارزیابی‌تان از عملکرد ایران در جام جهانی چیست؟
تیم ملی خیلی خوب کار کرد و همه ایرانی‌ها سربلند شدند اگرچه نتوانستیم به مرحله یک هشتم صعود کنیم اما بازی‌های آبرومندانه‌ای مقابل دو تیم از بهترین‌های دنیا ارائه کردیم. هرچند شانس صعود هم داشتیم و می‌توانستیم مقابل اسپانیا و پرتغال نتایج بهتری هم بگیریم اما قسمت نبود.
ایراد تیم ملی در چه می‌بینید؟
فوتبال ایران پیشرفت بسیار خوبی داشته اما باید در سطح پایه با بازیکنان بیشتر کار شود تا بازیکنان تجربه بین‌المللی بیشتر و بهتری در مسابقات جام جهانی داشته باشند شاید تنها نقصانی که این تیم داشت تجربه کم بازی‌های بین‌المللی بود وگرنه بازیکنان از نظر دوندگی و جنگندگی عملکرد عالی داشتند.
کی‌روش و برانکو وارد جنگ رسانه‌ای شده‌اند نظر شما در این مورد چیست؟
این مسئله مربوط به آن دو نفر است و من حق خود نمی‌دانم وارد این مسئله شوم فقط این را می‌دانم که جو خوبی در فوتبال ایران حکمفرما است.
فکر می‌کنید تیم ملی بتواند قهرمان آسیا شود؟
تیم ملی ایران اکنون در سطح آسیا حرف اول را می‌زند و اگر بازیکنان با همان همت و انگیزه جام جهانی در جام ملت‌های آسیا حاضر شوند قهرمانی دور از دسترس نیست هرچند که رقیبان سرسختی هم پیش‌رو داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار