کمک 4 میلیارد تومانی صنعتگران اصفهان به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: صنعتگران استان اصفهان حدود چهار میلیارد تومان برا کمک به مددجویان تحت پوشش به تشریح دستاوردهای این نهاد در ارتباط با صنایع استان پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: صنعتگران استان اصفهان حدود چهار میلیارد تومان برا کمک به مددجویان تحت پوشش به تشریح دستاوردهای این نهاد در ارتباط با صنایع استان پرداخت.
به گزارش ایمنا، حمیدرضا شیران بابیان اینکه استان اصفهان از سال‌های بسیار دور مهد علم و هنر و صنعت بوده است، اظهار کرد: صنعتگران اصفهانی علاوه بر عملکرد جهادی در عرصه اقتصاد ملی به دستگیری و یاری‌رسانی به نیازمندان همشهری خود نیز اهتمام ویژه‌ای دارند.
وی میزان کمک‌های نقدی و کالایی صاحبان و فعالان صنایع استان اصفهان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را بیش از سه میلیارد و ۹۲۸ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۸۰۹ واحد صنعتی و تولیدی در سراسر استان در سال ۹۶ این میزان کمک را در اختیار این نهاد قراردادند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان معیشت، جهیزیه، درمان، مسکن، آموزش، اشتغال و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را از مهم‌ترین زمینه‌های کمک صنعتگران به نیازمندان همشهری خود برشمرد و گفت: نزدیک به ۳۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در سال ۹۶ از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.
وی مبارزه با فقر و تلاش برای ریشه‌کنی آن را یک رسالت عمومی دانست که تحقق آن نیازمند توجه ویژه به آموزش و توانمندسازی فکری و فرهنگی نیازمندان است و یادآور شد: صنعتگران اصفهانی در سال ۹۶ بیش از ۳۲۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا برای کمک به آموزش و امور فرهنگی نیازمندان اصفهانی در اختیار کمیته امداد قراردادند.
شیران به ظرفیت مناسب صنایع استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ما برای ارائه کمک‌های بیشتر نیازمند توجه هر چه بیشتر مردم نیکوکار و صنعتگران خیر اصفهانی هستیم و علاقه‌مندان برای مشارکت در کمک به مددجویان، ایتام و فرزندان محسنین همشهری خود می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان اصفهان از کد تلفن همراه #۰۳۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ استفاده کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار