اجرای طرح تامین روشنایی جاده مواصلاتی دهاقان-چهارمحال بختیاری

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان از اجرای طرح تامین روشنایی جاده مواصلاتی دهاقان-چهارمحال بختیاری خبرداد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان از اجرای طرح تامین روشنایی جاده مواصلاتی دهاقان-چهارمحال بختیاری خبرداد.
سرهنگ رستگار در گفتگو با ایمنا ازشهرستان دهاقان اظهار کرد: جاده مواصلاتی دهاقان-بروجن از روشنایی کافی برخوردار نیست و عابران پیاده نیز جهت عبور و مرور در شب با مشکلاتی مواجه هستند، اجرای روشنایی رفوژ وسط جاده توسط دهیاری همگین با هماهنگی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهاقان برای عملیاتی کردن آن در سال جاری ضروری است.
وی با اشاره به وجود تیرهای چراغ برق مزاحم در برخی از معابر روستای کره گفت: وجود این تیر چراغ برق ها باعث بروز مشکلات و نارضایتی هایی شده که باید جابجایی آن از طریق اداره برق شهرستان پیگیری و هرچه سریع تر اقدام شود .
بخشدار مرکزی شهرستان دهاقان با اشاره به اجرای پیاده‌روسازی و اصلاح جداول در روستاها خاطرنشان کرد: در روستای کره دو نقطه و در روستای همگین یک نقطه از معابر جهت عبور و مرور باید آزادسازی شود همچنین روکش آسفالت کندروهای روستای همگین در دستور کار دهیاری قرار گرفته است.
رستگار از احداث پارک ورزشی بزرگسالان در روستای همگین خبر داد و افزود: این طرح به زودی در این روستا آغاز خواهد شد.
وی رفع موانع اجرای طرح پایش تصویری و نصب دوربین در روستای همگین را خواستار شد و گفت: نقاط حادثه خیز روستای علی آباد جمبزه پس از نقطه یابی توسط پلیس راه نسبت به ایجاد سرعت گیر همزمان با آسفالت پارکینگ گلزار شهدای آن روستا توسط دهیاری طی هفته آینده انجام می شود .
بخشدار مرکزی شهرستان دهاقان با بیان اینکه اشتغال از وظایف دهیاران است، تاکید کرد: دهیاران باید نسبت به جذب سرمایه گذار در طرح های روستایی و آگاه سازی مردم برای گرفتن تسهیلات، فعالیت بیشتری داشته باشند.
رستگار خاطرنشان کرد: اختصاص زمین جهت بنای خانه عالم در روستای علی آباد جمبزه، پارکینگ ماشین های سنگین در کره و علی آباد جمبزه، احداث پارک کودک و ساختمان آموزشگاه ها در روستاهای این شهرستان نیز از جمله طرح‌هایی است که باید توسط دهیاران و اداره بنیاد مسکن انقلاب انجام شود

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار