هشت واحد صنفی در آران و بیدگل پلمپ شد

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: هشت واحد صنفی به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی طی سه ماه نخست امسال در این شهرستان تعطیل شدند.

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: هشت واحد صنفی به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی طی سه ماه نخست امسال در این شهرستان تعطیل شدند. علی اعتصام در گفتگو با ایرنا گفت: این واحدها شامل سه سفره خانه سنتی، یک واحد تولید کننده ماست و بقیه اغدیه فروشی و فروشگاه های مواد غذایی هستند.
وی با تاکید بر اینکه عرضه و مصرف قلیان در مکان های عمومی و سفره خانه ها ممنوع است، افزود: در بازرسی مشترک ماموران نیروی انتظامی و بهداشت 68 جام قلیان در این سفره خانه های بدون مجوز کشف شد.
مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل بیان کرد: براساس ماده 13 قانون مربوط به تولید و عرضه مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، واحدهایی که نسبت به تامین مسائل بهداشتی پس از پلمب اقدام کنند، دو 2 تا هفت روز بازگشایی می شوند و نظارت مستمر هم بر آنها صورت می گیرد.
وی به مردم توصیه کرد: هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای بسته بندی های مواد خوراکی توجه کنند و در صورت مشاهده محصولات تاریخ مصرف گذشته، مراتب را به سامانه 190 مدیریت ارتباطات مردمی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گزارش دهند.
افزون بر 3 هزار و 100 واحد صنفی در آران و بیدگل وجود دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار