کشانی: سپاهان در گروه مرگ قرار داشت

سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان گفت: حضور ۲۱ تیم از سراسر کشور سطح مسابقات را بالا برده بود و تیم سپاهان در گروه مرگ قرار داشت.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان گفت: حضور ۲۱ تیم از سراسر کشور سطح مسابقات را بالا برده بود و تیم سپاهان در گروه مرگ قرار داشت.
به گزارش ایسنا، رسول کشانی درباره قهرمانی تیمش قهرمانی کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات ۲۱ تیم از سراسر کشور در یک منطقه جمع شده بودند؛ از منطقه شمال، تیم‌های سبزوار و تبریز، از منطقه جنوب تیم‌های جهرم و سپیدان شهرکرد و از منطقه مرکزی کشور خمینی شهر نجف آباد و سپاهان اصفهان شرکت کرده بودند.
وی ادامه داد: تیم ما می‌توان گفت در گروه مرگ قرار داشت چراکه شش تیم قدرتمند در گروه حضور داشتند که از گروه ما سپیدان شهرکرد و سپاهان به دور بعدی و از سوی دیگر خمینی شهر اصفهان و نجف آباد صعود کرده بودند که ما به صورت ضربدری به تیم خمینی شهر برخورد کردیم و توانستیم آنها را شکست دهیم.
سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان افزود: متأسفانه نجف آباد اصفهان نیز به سپیدان شهرکرد بازی را واگذار کرد تا ما مجدداً به این تیم برخورد کنیم و در بازی فینال توانستیم با نتیجه ۲۷ بر ۲۱ پیروز شویم و قهرمانی هندبال نوجوانان کشور را به دست بیاوریم.
وی در پایان درباره مسابقات پیش روی تیم هندبال نوجوانان گفت: آن گونه که شنیده می‌شود مسابقات مناطق در شهریور ماه انجام خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار